6 Nisan 2014 Pazar

I Need Romance 3/로맨스가 필요해 시즌3 (2014)

Shin Jo-yeon'un annesi ev alırken çok yardımını gördüğü yakın arkadaşının bebeğine bir müddet bakmıştır. Bu sayede Joo-wan ve Jo-yeon beraber güzel bir çocukluk geçirmişlerdir. Joo-wan ergenlikten önce Amerika'ya taşınmış ve Jo-yeon'la görüşmemişlerdir.

Jo-Yeon 20'li yaşlarının sonuna gelmiş başarılı bir tv-market uzmanıdır. Birgün annesinden Joo-wan'ın bir yıllığına onunla yaşacağı haberini alır ve bu konu onu çok rahatsız eder.

Joo-wan genç yaşında baya ünlü bir müzik prodüktörü olmuştur. Çocuklukta kendisine müziği ve hislerini dökmeyi öğreten Jo-yeon'u yıllardır sevmektedir.

Peki yaş farkına,zaman farkına rağmen bir ilişki yürütebilecekler midir?

Diziyi çok sevdiğimi belirteyim. Sung-Joon etkisi ile başlasamda Yoo-hwan sayesinde kendisini kenara bıraktığımıda eklemeden duramayacağım :) Diziyi bitti sanıp başlayan ben son bölümleri saat sayarak bekledim. Ofiste sayfaları f5 ile taciz ettim resmen :)

Biraz özet geçmek gerekirse 10 numara 9 yıldız bir dizi olmuş. Ofis muhabbetleri,aşk-hırs-iş hakkındaki tüm geyikler,Joo-hwan ve Woo-young'un romantizmi... Neler neler :)

Shin Jo-yeon:

Kıza dizi boyunca sinir oldum. Bir yandan sunbae'yi götürürken diğer yandan Joo-wan'ı götürdü. Yani normal bir insanoğlu Allen ile Joo-wan!ın aynı kişi olduğunu öğrendiği dakika yelkenleri suya indirmeliydi. Direndi direndi. Saçma sapan bir adamla uğraştı, çocuğu kaybedincede zırıl zırıl. Pü! Sizin gibiler yüzünden diye başlayan sosyolojik tespit yapasım geldi vallahi :) Neyse hanfendinin yaşına takılmış çok yersiz. Vallahi gram anlaşılmıyo yaşı be.

Joo-wan:

Kore mitolojisinde romantizm tanrısı falan olabilir bu çocuk. Hatta yaver tanrısıda Woo-young'dur herhalde :) Bu çocuğun kurduğu hayallerden kıza gösterdiği çabaya baştan sona tutuldum resmen :) Söz yok sözün bittiği yerdeyiz sadece izleyin :)


Park Hyo-joo:

Yaşı nedeniyle çok kırılmış ve çareyi tek gecelik ilişkilerde kimliğini gizleyerek yaşamaya başlamıştır bir hatun kendisi. Çok iyi eğitimli,yakışıklı ve kibar bir adamla otel kaçamakları yapıyor. Ve jajang! Hamile kalıyor. Birde üstelik adam yan komşusu çıkmasın mı! Ay çok sevdiğim sempatik bi karakter oldu :)


Park Yoo-hwan:

Dizi boyunca ay Yoochun aynen hatta daha yakşıklısı deyip durdum. Meğersem Yoochun'un öz be öz kardeşiymiş. Vallahi Yoochun'un anası babasıgile saygılarımı sunuyorum. Bizim Mickey doğunca daha iyisini yapalım diyip kafa kafaya vermişler saati günü tutturup iki kat daha gamzeli daha şirin bir erkek evladı getirmişler dünyaya. Bütün ebeveynlere böyle bir ihtimam öneriyorum. Beni mesela çok gereksiz ara dere bir zamanda öylesine yapmışlar resmen şu çocuğa bakınca!

Neyse! Dizide beni benden alan sarıp sarıp izlediğim adam oldu bu ayol. Gay yaftası yapıştıranların ağzını yırtmak istedim :) Son bölümdeki son sahnede beni benden aldı beni bana bırakmadı!!!!



3-5 kesit paylaşayımda heveslenin :)







Sonracıma son yılların en iyi ostsi gene bu dizide:



Uzun trailer için:



Bence kesinlikle izleyiniz :) 


2 yorum:

  1. Blogunuzu çok beğendim sizi takibe aldım :)
    Bende bloguma beklerim
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ^^ Bende takibe aldım sizi :)

      Sil