26 Ocak 2014 Pazar

Kitap Takası #2


Sabahattin Ali-Kürk Mantolu Madonna 


Osho-Martıları Seven Adam


Osho-Sır


Aslı Erdoğan-Kabuk Adam


Micheal Cunningham-Gece İnerken


Richard Marsh-Böcek


Şebnem Şenyener-30 Şubat


Davidd Vann-Caribou Adası



Öncelikle birinci takas yazımda hala elimde olan kitaplar var: Kitap Takası #1
Beni tanımayanlar ve arızaya meyilli olanlar lütfen iletişime geçmesin.

Üstü bu şekilde çizili olanlar takas ile verilmiş olanlardır.



Bu kitaplar karşılığı vereceğiniz kitapları yazarsanız uyar yada uymaz konuşuruz.

Facebook adresim : www.facebook.com/demetsinel
Twitter: demetgil
Mail: demetsinel@gmail.com




Bana bu adreslerden ulaşıp istediğiniz kitabı belirtirsiniz.



6 yorum:

  1. takas a devam etmen çok gzl inş seninle hem tanışırız beykozdayım hemde takas yapma imkanımız olur .sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler oldukça devam edeceğim inşallah ^^ tanışmak dileğiyle

      Sil
  2. Merhabalar,
    Kürk Mantolu Madonna, Caribou Adası ve diğer posttaki Kitab-ı Aşk'a talibim. Benim takasa koyduğum kitaplarımın linki aşağıda. Eğer 3 tane beğenirseniz takas yapmayı çok isterim. Bana maille ya da postumun altında yorum kısmından ulaşabilirsiniz.
    Sevgiler.

    http://pontinintakilari.blogspot.com.tr/2014/02/kitap-takas-yapalm-m.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düğün vs gibi nedenlerden ötürü yazınızı incelemem zaman aldı kusura bakmayın :( Şimdilik uymuyor ama istediğiniz kitaplar duruyor belki ilerleyen zamanlarda daha uygun kitaplarınız olur benim için... Çok teşekkürler ^^

      Sil