2 Kasım 2013 Cumartesi

Aldıklarım-Denediklerim #2



1-Down Under Naturals: Şampuanları daha evvel görmüştüm ama fiyatları tuzlu gelmişti. Bu ara saçım öyle dökülüyorki artık onlara bakmalıyım diye düşünüyorken Watsons'ın efsane indirimi ile aldım kendilerini. 10 lira civarı birşeydi.Kokusu muhteşem.Saçlarım şekline oturdular. Bakalım düzenli kullanımda neler olacak. Kreminide alacaktım ama malesefki yoktu Cevahir Watsons'da...

2-Watsons Avakadolu Saç Maskesi: Gene ballısı yoktu. Arpa resmi olanla güllüsü vardı. Güllüsü daha evvel kullanmıştım ama çok bi etkisini görmemiştim. Avakadoluyu aldım akşam saç diplerime yaptığım serumla beraber saç uçlarımda uyguladım. Biraz yumuşaklık ve kolay açılma sağladı. Kokusu mikemmel ama böyle efsane diyemem. Birde Watsons şahane indirim yapsada kendi ürünlerinde çok düşmemişti. Çünkü bi ara bu maskeleri 5.99 a indirdiklerini biliyorum ama bayadır 8.99 aşağı inmiyor :(

3-Down Under Onarıcı Serum: Merve'nin ofiste sürekli saç serumu fıslatması ile özenip aldım desem yeridir. Güzel nemlendiriyor sevdim sabahları bi fıslatıyorum ehehe ^^

4-Blefaroshampoo: Kendisi kirpik ve göz kapağı dezenfektanı. Doktorlar makyaj temizleme içinde öneriyormuş diye duydum. Aradım taradım lens kullananların hijyen sorunu için iyi olduğunu duyunca eczaneden istedim. 18 lira civarında ama gözler önemli biliyorsunuz ki. Makyajı tek seferde çıkartıyor. Birde lensler yüzünden oluşan çapaklarımı siliyorum kendisi ile.

5-Essence Ruj (12-Sparkling Miracle): Bizim semtteki Essence satan Kovalayakala.com'un mağazasına gittim. Ordaki bey essence hakkında sürekli bana soruyor istediklerini söyle vs diye. Birdahaki hafta çok büyük stand gelecekmiş bakalım :) Bu hafta bu ruju aldım. Koyu renk rujum pek yoktur ama bunu sevdim :) Kalıcılığı fena değil. Gün içinde birkez tazelemek lazım. Nemlendirmesi süper ^^^

6-Essence Kiss Care Love (03 Frutiylicious): Lipbalm hastası oldum sanırım. Güzel sedefli bir görünümü ve meyveli kokusu olsada nemlendirmesi iyi değil hayal kırıklığı yaşadım..

7-Watsons Aseton: Kullanmaya çalışırken şişenin üst bitim kısmında yanlamasına kesik olduğunu ve aktığı farkettim. Okadar kötü kokuyorduki tahammül edemedim. Sanırım bozuldu. Yada ben taşırken patlattım bilmiyorum kullanamadım döktüm :(

8-Signal White Now: Ofiscek kullanıyoruz ^^

9-Dalin Sabun: Dove yerine bu ay bunu alam dedim ^^


10-Activex: Merve'nin 6 liraya aldığı şeyi 3'e almam hadise oldu ama :) Olsundu! Severek kullanıyoruz :D Teşekkürler Watsons!


11-Bepanthen ve Evigen: Watsons'dan aldığım sprey şişeye birer ampul kırıp üstüne tatlı badem yağı ekledim. Saçımı yıkayıp saç diplerimi temizledikten sonra saç diplerime bu kürü sıktım. Ve uçlarına avakadolu maskemi sürdüm ve sarıp bir saat bekledim. Dökülme azaldı gibime geliyor denemeye devam bakalım ^^

12-Lens kutuları: Osmanbeyde satın almaya çalışırken bana hediye geldiler. Sonunda fazladan kutum var temiz temiz kullanıyorum :D



4 yorum:

  1. güzelmiş hepsi güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^^ Sevgilerimle!

      Sil