19 Temmuz 2013 Cuma

Hey! Kareli Mirkelam Pantolonu Olan Çocuklar? Nerelerdesiniz?


Bugünlerde hayat benim için nekadar hızlı geçiyorsa okadar da eğlenceli geçiyor aziz dostlarım bilmenizi isterim. Twitterdan bildiğiniz üzere ramazan boyunca çok konuşmayağım dediysemde sözümü bir tweet atma konusund tuttum :)

Blogger olup bumerang networku bilmiyeniniz yok heralde :) Geçenlerde sevgili kaarşim Bırcı ile bir Mirkelam pantolonu geyiğimiz olmuştu. Çok geçmedi bumerang güzel bir haberle biz bloggerları sevindirdi. Ben ve 10 blogger arkadaşım Mirkelam'ın 7 yıllık uzun bir ara sonrası yayınlayacağı ''Denizin Arka Yüzü'' albümünü sizlerden önce dinleyerek Mirkelam'la samimi bir sohbet fırsatı bulduk.



Öncelikle albüm lansmanı düşünülsede gezi olayları nedeniyle lansman iptal edilmiş. Kısmet bize ise demek ki :)

Albüm 10 şarkıdan oluşuyor. Şarkıların sırasına göre belli bir ruhani dönem anlatılıyor. Bir adam bir kadını seviyor,evlenmek istiyor evlenemiyor,sonra üzülüyor,sonra biraz dışarı çıkıp hayata katılıyor,sonra tekrar seviyor ve sonra birazda deliriyor. Sırayı yanlış yazmış olabilirim çünkü şarkıların büyüsü ve Mirkelam'ın hoş sohbeti ile aklıma yanlış kazımış olabilirim :)



Albüm 1 Ağustos'ta raflardaki yerini alacak ama 1 Ağustos'a kadar birçok teaser daha yayınlanacak. 

Albümün ilk iki teaserından aşağı yukarı fikir edindiğinizi düşünebilirsiniz ama açıkcası denizin arka yüzü daha masalsı ve daha güzel. Söyleşi çıkışı bile şu güzel bu güzel tartışması yaşadık. Ambulans,Yok ve Elektrik isimli şarkıları benim ilk olarak kalbime kazınanlar. Albüm konsepti ile bile sizi sizden alacaktır bence. Mirkelam'ın daha önceki albümlerinde işlediği Funk motifler yine mevcut ama ek olarak albümün 5. şarkısından sonra gelen elektronik ritimlerde mevcut. Yine herzamanki gibi zamanın ötesinde bir müzikalite mevcut.


Mirkelam albümünü bize anlatırken masalsı bir anlatım ile bir müzikal ortaya koymak istediğini söyledi. Hatta bu albümü müzikal olarak çıkarmak istediğini söyledi. Ama asıl bomba Mirkelam beyin menejeri Süheyl beyden geldi. Eğer biz bir müzikal yaparsak siz bloggerlar 12 kişilik bir alt fikir grubu olurmusunuz dediler bize. Blogger arkadaşların gözündeki ışıltıya şahidim ki; benim aklıma hayalime gelmeyecek bir durumdu.

Hiç kronolojik yazmadım biliyorum ama biliyorsunuzki karman çorman anlatmakta benim tarzım :) Ev sahibi Sae Enstitüsünün studyolarına ve eğitim olanaklarına bayıldım. Belki sahnelerdeki eski Demet olsaydı bütün hayat planını değiştirmişti ama gel gör ki artık ben anlaşmalı bir peyzaj mimarıyım:)

Konumuza dönersek Mirkelam beyin hoş sohbeti samimiyeti karşısında dumur olup konuşamadığımı da belirtmek isterim. Mesela hepimizin tek tek elini sıkıp hoşgeldiniz demesi, geçmişe dair anılarını samimi hislerle paylaşması gibi hususlar kafamdaki sempatik algıyı katladı-artırdı diyebilirim. Hatta kendisine sitem bile ettim. 'Hem romantik hem komik adam olarak benim yaşıtım kızların kriterlerini artırdınız ayıp değil mi'' diyemesemde sizin gibi birini bulmak neden zor dedim :) Ehehe :) 




Mirkelam'ın resmi facebook hesabı; https://www.facebook.com/mirkelamfergan

Benimle aynı saatleri paylaşan blogger arkadaşlarımdan Dilimin Ayarı Yok'un ve Sadece Müzik'in yazısı buralara biryerlere tıklayabilirsiniz.
Bi ben kötü çıksamda olsun du :) 

Ay yine bölük pörçük oldu ama bumerang ekibide çok tatlılar bence diyorum ve ;

Belki Mirkelam pantolonlarımızı giyemeyecek kadar büyüdük ama hala Mirkelam dinlemek bizim için bir buluşma noktası gençler. İlk elden haberi benden kaptınız hadi gene iyisiniz ehehehe ^^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder