12 Temmuz 2013 Cuma

Başlıksız Bunalma #1

Ciddi manada yoruldum. Ama fiziksel olarak kesinlikle değil. Yani psikolojik manada bu durum. Öyleki bıçağı elime alacak olursam tek hamlede kafasını omuzlarından ayırmak istediğim banko 10 kişi var.

Şuan herkes Music Bank biletleri mevzusunda alanlar alamayanlar. Bense eski patronumun 6 aylık maaşımı olarak gördüğü 1500 liradan kalan 500 liramı bekliyorum. Bekliyorumki yollasın. Dün yollayacağını söylemişti ama bugün mesajlarım yanızsız, aramalarım cevapsız.

Anlamıyorum. İşten çıktım ve toplamda 3500 lira almam gerekirken bana şöyle bir mesaj attı kalan 1500 liranı haftaya yollayacağım.. İç edilen 2000 liramı geçtim diyelim hadi. Kalan 1500 liramın üzerinden 2 ay geçti. Onlarıda geçtim. Bunu bana yapan kişi çok sevdiğim bir ablamdı. Biraz uzaktan akrabalık ilişkimizde var anladığınız üzere. Ben parayı vermemesine değil de bu tip küçük hesaplarla laflarla beni kırıyor olmasına takılıyorum. En başından veremeyeceğini söylese eyvallah der geçer giderdim. Ama arsızca 6 ay çalışmış birine kalan 1500 gibi bir cümle ile dayatma yapmak çok terbiyesizce.

Bilet alabilecekmiyim hiç bilmiyorum. Ama şu sessiz ramazan gününde birileri hakkında böyle yazıyor olmak bile koyuyor onu biliyorum. İnsanlardan uzaklaşmam gerektiğinin farkındayım.

Yinede gelip bloga içimi dökmek güzel geliyor bana.


2 yorum:

  1. ay bebemmm yaa.. kırmayalım derken en çok kırılanlar kulübüne hoşgeldin annem.. sen bu son çalıştığın iştenmi ayrıldın yoksa bundan öncekindenmi bahsediyon.. orayı kaçırdım ben.. ara o ablanı deki "aryanın babası diyoki PARA PUŞTA YAKIŞIRMIŞ ondan herhalde bi ayrılamadınız benim paracıklarımdan" de.. de de valla de.. için rahatlar bebemmm D::D

    YanıtlaSil
  2. Ahahaha kuzum bende paramı vermeyenler için Allah dahada çok para versin inşallah diye dua ediyorum :) Ama çözdüm sorunu :)

    Babana benden hörmetler bu önceki işim şimdiki patronum adamın dibi :)

    YanıtlaSil