21 Temmuz 2013 Pazar

Bad Girls/ 女孩坏坏 (2012)


Dan küçüklüğünden beri kadınlara eziyet eden erkeklerin karşısında durmayı vazife edinmiş erkek gibi bir hatundur. Öyleki kendinden hoşlanan çocuğu bir yumruğu ile uluslarası seyahete yollamaktan çekinmez. Dan'in en büyük tutkusu ekmek yemektir ve 2 sınıf arkadaşı ile Bad Girls grubunu kurmuştur.



Dan evlatlık olduğundan babası ona üzülmesin-kırılmasın kendini korusun diye Kung-fu öğretmiştir. Dan'in kendinden küçük bir kızkardeşide vardır.

Birgün Dan'in bulunduğu liseye bir çekim ekibi gelir ve Dan kızkardeşinin kovalarken seti birbirine katıp başroldeki kızceyzi yaralar. Filmin yakışıklı başrol oyuncusu Justin ise Dan'in başrolu oynaması için yönetmeni ikna eder.Bakalım birbirinden tamamen farklı bu iki genç arasındaki ilişki nasıl şekillenecektir.



Buraya kadar özetini verdim şimdide naçizane fikrimi paylaşayım.

Açıkcası filmi Mike He'nin güzel yüzü hatrına izledim. Romantizm neredeyse sıfır,espriler vasat,senaryo klişe ve daha bir sürü şey. Doğru düzgün romantizm söz konusu değil, başroldeki kızın oyunculuk yeteneği yerlerde ve of daha anlatmak istemediğim bi ton şey işte.

Ellerin fırıncısı Kim Tak Goo , Mike He bizde Rizeli fırıncılar diyor isyanımıda ekliyorum gençler. Alakası yok ama olsun yinede dinleyiniz;




6 yorum:

  1. Ben de böyle güzel başlayınca özet izleyim demiştim ta ki sonuna kadar, elveda bad girls o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi şans vermek isterseniz alıkoymamayım ama ben iki gün sonra bu filmi hatırlayacağımı pek sanmıyorum ^^ Naçizane fikrimi yazdım sonuçta ^^

      Sil
  2. bende izledim bu filmi aslında çok fena değildi ama ahım şahım da değildi tai. Birde ella chen in yaşını öğrendiğimde çok yıkılmıştım ben Dimet.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 81 liymiş.. Gerçi göstermio değil bu yanaklarındaki sarkıklardan felan skdfkjsdf yan profilden bakınca ben Mike'dan yaşlı olduğunu çakmıştım ^^

      Sil
  3. Bu kadar Dan Dan Dan denmez arkadaş biraz insaf biraz saygı burada Dan alarmı kurulu biri var günlerdir girip okuyamadan çıkıyorum şu yazını pii sana >.< Bu kadar alarm sesine değse güzeldi film deseydin bari cıkcıkcık

    YanıtlaSil
  4. O Dan bu Dan değil yoksa o Dan'in adını destursuz ağzıma almıyom :(

    YanıtlaSil