21 Temmuz 2013 Pazar

Aldıklarım-Denediklerim #1 (Temmuz 2013)


Pure Beauty Super Sheer Silky Touch Spf 50 Pa +++ ; Arazi çalışmalarımız esnasında 3 derece amele yanığı olmamla ders alarak güneş kremi aramam sırasında çat diye Pure Beauty'nin yüz için yüksek korumalı krem çıkardığını öğrenmemle kendisini aldım. 23.99 gibi bir fiyatı var. Selpak mendillerden birinin kokusuna sahip ama hangisi çözemedim böyle soft kadifemsi bir kokusu var. Dokusu yağlı gibi dursada cilt emince pek birşey kalmıyor. Cilde beyazlıkta veriyor ama bu krem üstüne makyaj yapıcaksanız emilmesi için süre tanıyın çünkü iki-üç dakka içinde BB'nizi falan sürerseniz BB emilmiyor.. Severek kullanıyorum^^

Pure Beauty Super Brightening Intensive Serum ; 3 al 2 öde ile göz jeli alayım derken danışman hanımefendinin bana yanlış kutuyu vermesi ile edindiğim bir ürün. Kullanımı sabah veya gece tonik ve kremleme işlemi sonrası siyah noktaların olduğu kısımlara dairesel hareketlerle sürülmesi. Kendisi jel ve roll on u var ^^ Yanlışlıkla alsamda yıllardır bende var olan yerleşik bir siyah noktamdan kurtulmamı sağladı. Siyah nokta oluşabilen yerlere yoğun bakım amacı ile kullanıyorum.

Pure Beauty Super Brightening Gece Kremi; Serinin kremlerini almak istiyordum ilk olarak gece kreminden başlayayım dedim. Kokusunu ve dokusunu sevdim. Kullanmaya başlayalı bir ay olmadı o yüzden matlaşmaya nekadar yardımcı oldu çözemedim. İlerleyen zamanlarda yazacağım bu kremle beraber seriden almadığım 2 parça kaldı ^^


Watsons ürünlerinimi yenilemiş ambalajlarınımı yenilemiş tam çözemedim. Gerçi biz küçük çaplı bloggerlarız bize hediye gelmiyor ama yinede watsons sevgimiz aşikar ^^ Bu maskelerin hepsinden bitane aldım bu ay. Bunlar kalan son 3'ü.. 



Konu maskelerden açılmışken cildi yağlı olan,sivilce -sebum gibi sorunları olanlara önerim Rival De Loop'un Peel Off maskesi olacak. Ben 10 ar 10 ar satın alıyorum haftada bir yapıyorum. Kullanmadığım zamanlarda cildimin sorunları artabiliyor :(


Rossmann demişken güneş ürünlerinde süper indirimler vardı. 50 faktörlü kremler çocuklara üretildiğinden bende çocuk kısmından aldım payımı ^^ Diğer koruyuculara göre kat ve kat ucuz ^^ Birde ayak kremi denemek istedim.


Bu balmları duymayan kaldımı bilmiyorum. Yaz başında ballıyı almıştım memnun kalınca mentollusunude aldım. Üzümlüsü falanda var sanırım onlarda bidahaki alışverişlere artık diyorum. Mentollusu böyle çatlakları falan ortadan kısa sürede kaldırmaya yardımcı oluyor. Serinletici etkisinden ötürü böyle sıcak saatlerdede kullanıyorum. Ballısının nemlendirmesi mükemmel ^^


Watsons nasıl yenilenmiş anlamadım demiştim. Watsons'ın güneş koruculu Magic Lip Balm'ı hem ambalaj hemde içerik olarak yenilenmiş. Kendisi muz kokulu olmuş ve kapağı şeffaf iken mat pembe ambaljın aynısından olmuş. Ben Magic Lip Balm'ı çok seviyorum, ilk sürünce nereden geliyor bu muz kokusu demiştim ^^ Muz kokusu dışında bir değişiklik yok yine sürdükten bir müddet sonra pembelik veriyor ^^


Essence Floral Grunge Lip Glossları edindim. Bukadar minik beklemiyordum ama zaten çok gloss kullanmadığımdan zayi olmaz diye düşünüp aldım. Sevdim çok yapış yapış olmuyorlar ^^


Florak Grunge'ın ojelerine bayıldım. Mat ama ışıltılı hemde kocaman şişelerdeler. Ayrıcada 2.50 fiyatları mükemmel. Ancak 3 rengine erişebildim ^^ Flormarın glitter serisinin hepsini almayı planlıyordum ama standda nedense beni çekmedi denemek için sadece resimdekini aldım. Simleri kare şeklinde diye ^^
Şu pembeli ojelere gelirsek ^^ Kuzenlerimin kızlarının ilk ojelerini hep ben sürmüşümdür. O yüzden nezaman gelseler bi oje seçerler bana sürdürürler. Ceren 'de onlardan biri ama en koyu oje hastası olanı. Bize girer girmez ojesini sürer, kurutucu spreyini sıktırır ve ojelerle oynar. Ceren Sivas'a tatile gidince hep ojelerini sormuşlar oda ''Memet sürdü'' diyip durmuş. Sivas'ta Ceren'in korktuğu akrabalarından biride onu sevsin diye oje almış Ceren'e ^^ Ceren'in oje dolabı benim nasılsa oda bana getirdi ^^ 
''Membe oje sür Memet'' ^_^


Essence'in french kalemi! Kendisine bayıldım ama biraz daha ucu kalın olsa süper olurmuş ^^ Ben frenchin kalının seviyorum ^^


Ters oldu ama olsun. Saten yüz ağdasında yağlı ciltler için naneli ağda bandı çıkarmış. Ben bayıldım baya baya. 


Biliyorum aranızda ağda sonrası temizleme mendilini bitirip o ağdayı türlü yolla çıkarmaya çalışanlardansınız. Biri sonunda temizleme yağını şişelere koyup satmayı akıl etmiş. Oh be!


Frutation sağolsun fırçalarım için yeni kaplarım var artık ^^






6 yorum:

  1. pure beauty'nin toniği var bende de.. düzenli kullanmıyorum ama iyi yani cildimi temizliyo, biliyorum asjdfjhhsj sen memnun musun yazmamışsın ama.. he bi de o serumdan ve kremlerinden ben de alacam güya.. artık istanbul'a geldiğimde alırım herhalde.. fiyatları bayağı artmış nasıl alacam bilmiyorum:/ yüz yıkama jeliyle göz çevresi kremi var bende.. jeli özellikle çok iyi.. jel değil de krem kıvamında gerçi.. çok güzel temizliyo cildi ve yumuşacık yapıyo.. tavsiye ederim.. göz çevresi kremini de çok düzenli kullanmadığımdan etkisini bilmiyorum.. düzenli kullandığım tek şey güneş kremim herhalde püüüü dsdkjhdhfjdjsd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu beyaz serinin 2 ürün hariç herşeyini kullanıyorum kuzum. Temizleyicisi ve toniğinden memnunum hemde 4-5 aydır kullanıyorum neredeyse. 3 al 2 öde ye falan bakıcaksın ben genelde öyle zamanlarda alıyorum :) Göz çevresini merak ediyordum kimse yorumlamamıştı savol Şizot ^^

      Sil
  2. ben bu pure beauty'nin nar özlü kırmızı serisini ve aqua serisinide merak ediyom yaa.. beyaz inci serisini bende kullandım..maskesi bana çok sikko geldi hatta cildimi yaplandırdı gündüz kremindende çok haz etmedim ama toniği ve temizleme köpüğü gara galp ben :D:D güneş kreminden memnunmusun peki?? ya ben güneş kremi konusunda hassasım sanırım doktor ne yazarsa onu alıyom kuzenim sebamedin şu pahalı güneş kremlerinden kullandı sonna bi baktı kızda dudak üstünde bıyık lekesi oluştu ve şimdi o leke gitmiyo doktorda lazerle belkiiii gider demiş.. o yüzden çok korkuyom ben güneş kremi konusunda.. allahtan cildim seninki gibi süt beyaz değil yani kullanmadığımda çok sorun yaşamıyorum ama yinede kullanmak gerek :D beyaz ciltliler güneşe karşı daha hassas oluyolar ya ondan şeyettim.. ağda sonrası temizleme şeysi bi boka yaramıyo diyim ben.. yada ben kullanmasını beceremedim.. bide bu saten'in yüz için değilde vücut için olan ağdalarını kullandınmı hiç?? ya ben veet kullanıyodum ama alerji yapmaya başladı değiştirecem ama ne alacam bilmiyorum O.o bide french kalemi işe yarıyomu la Memet :D bende French pek severim çok severim ama kalemini hiç kullanmadım güzelse bende alayım hemen..

    YanıtlaSil
  3. Aqua!sını Astrea kullanıyor sanırım nar özlünün maskesini almıştım ama benim cildimde onun gidereceği sorun yok ondan denemedim :( Güneş kremi konusunda dediğin şeyi ilk kez duydum ben gayet beyazım bronzlaşmıyorum kızarıp sonra rengime dönüyorum. Ben kızarmamak adına sürüyorum ben memnunum hiç bi sorunum yok. Artı benim çok fazlada alerjim olmasına rağmen sorunum yok düşün ^^ Ama BB kremim ve pudram bile spf li benim kreme gelene kadar güneş bir sürü engelle karşılaşıo zaten.. Vücut için olan kartuşludan kullandım pudralısı var mesela annemle onu kullanıyoruz annem çok hassas tenlidir ama sorun çıkmadı birde yapanın iyi olması lazım kuzum çekme yöntemini bilmezsen mahvedersin valla ^^ Veet burda pek populer değil galiva bolca saten ve vivet var :D French kalemi çok güzel bi icat kesinlikle öneririm. Sol eline bile rahatça french yaparsın ^^

    YanıtlaSil
  4. Watsonsun kutudaki lip balmlari hala satiliyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet satılıyor ama bazı dönemlerde raflarda göremiyoruz. Kış aylarında çokca promosyona giriyor :)

      Sil