17 Haziran 2013 Pazartesi

Hayır Yani Ne Diye Yaşıyosam?

Ayy çok yorgunum. Doğru düzgün uyku uyuyamıyorum işyerinde başımda def edilmesi gereken bela bir proje var buda yetmezmiş gibi ofisin en talihisizi olarak depar atıyorum ortada.

Ee şimdi noldu diyeceniz sizde haklısınız genşler nitekim içimi dökmeye sızlamaya yazıyom şuraya vallaha billaha..

Geçenlerde feyse iş durumumu güncelleyeyim dedim. Ofisten iki kankimde güncelleme yapmışlar. Neyse ertesi gün öğle civarında ofise telefon gelmesin mi? Genelde telefonlar hoca bakıyor ama şükürki o bakmadı arkadaş bakmış biri beni arıyor. Bildiğiniz Demet hanımı arıyorum demiş arkadaşıyım demiş. Telefon başına geçtim ses yok. Kapadım. Şakalar kıyamet.. Yok efenim özel hayatını işe karıştırmalar vs.. Ulan ben daha ofisin numarasını bilmiyom kim la bu.. Aklımızda bin tane isim o mu bu mu şu mu derken..



Çikolata benimmiş gibi çek panpa sldfkhksuhdf


Ertesi gün kapıda bir kurye. Çiçeksepeti Gurme'den orda kuzenim çalışıyor normalde.. Adam diyo Demet hanım ben diyom ofistekilere dalga geçiyonuz olum benle bakın söyleyin fena olur die. Adam benim atarlanmam sonucu bi isim soyisim zikretti. Soyisimden bizim akraba var tonla. Lakin benim kankiye aşık olan bir genç imiş bu. Biz almayacaktık yanlışlıkla aldık çikolatayı. Ama ben şok. Rezilim. Yalnızım şişkoyum bahtsızım bedeviyim yemin billa. Bide kapıyı açınca çikolatanın asıl sahibi kuryeye abi baksana bize yokmu falan diye takılıyo resmen bi çikolata için madara edildim. Nota baktık Demet hanım bunu x hanıma iletirmisiniz :) Adam sen tut bizim twitterımızdan iş kankisi oldumuzu anla benim blogdan feysimi bul of adımı al başka bi kankiden işyerini adını bul websiteden adresi al telefonuda ben gerçekten çalışıyommu diye kontrollemeye aramış..


Sinirden tüm çikolatayı ben yedim. O gencide bulursam çoldan çocuktan edecem kendisini, nesli devam etmeyecek onun; lady gaga gibi etten elbise giydirip ocakbaşında dönderecem onu. Kakao çekirdeği gibi toz edip sıcak sütlerle kaynatıp çikolata gibi presledikten sonra mağmaya yollıcam onu! Temiz hissiyatımla oynadılar hakim bey!



Neyse kaderime isyanı geçtim uykusuz dahi olsam beynim burnumdan akana kadar kitap okuyom bu ara. Kitap alma hızımı okuma hızıma eşitledim ve çok mıtlıyım. Yoğun olduğumdan izlediğimi tanıtacak vakti bulamıyom genşler ^_^ Ama Yoonitamla Eunhyuk eniştemin programını izliyorum bir ton anime izliyorum yazacam birgün işalla^_^  



6 yorum:

  1. shdsdsgvdhagdvhgsvdsagh Mutluluklar besili güvercinim seviyorum ki ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jksadfgdgsf bende senii cadıcan :D

      Sil
  2. abla sen gerçekten çook tatlısın ya o kadar sıcak ve samimi bi anlatımın var ki hiç durmadan yazdıklarını okuyabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni güzel görmen güzel bakmandan ötürüdür güzel kardeşim sağolasın ^^

      Sil
  3. lağğğnnn ben niye görmemişim lan senin bu durumlarını.. tabi kendi bulokumun yolunu unuttum ondandır D: ahh yavrımmm seni kullanıp kullanıp sümüklü mendil gibim buruşturup kenaramı attılar..kıyamam.. gel bana sen bende bolca şefkat var veririm ben sana :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asdfklhasdjkfghsdfg sümük demeyeydin eyiydi

      Sil