9 Haziran 2013 Pazar

Bu Blogda Seviniş Var

İş nedeniyle hayatımdaki hiçbirşeye odaklanamıyorum işi işte bırakma huyum yok nedense. O bakımdan gezi parkındaki dostlarıma çok destek olamadım. En son projemin net teslim tarihi belli oldu ilk kontrolden çok sorun olmadan atlattım derken dün gezi parkına gittim.


Ben eylem var sanıyordum ama bildiğiniz şenlik vardı. Davullar zurnalar oynayanlar kitap okuyanlar yemek yiyenler gezeler tozanlar eleler dizdizeler :)

Birçok arkadaşımı gördüm alanda. Yıllardır göremediklerimi bile gördüm ^_^

Gezi parkına dedemin kiraz ağacından topladığım kirazlarla gitmiştim. Yardım kabuldeki gençlerin yanaklarını sıkasım geldi nasıl seviniyorlardır görmeliydiniz. :)

Anın tadını çıkardığımdan telefonuma çok bakmadım ama şu pankartı çekmek istedim açıkcası.

Ben alandayken hepimizin efsanesi Çarşı sigara yardımı bile yapıyordu. Alana Gs-Fb ve Bjk taraftarları girerken ki coşkuya şahit olmak çok güzeldi. Ben 9 gibi alandan ayrıldım. Ama eve gelince kuzeniminde orda olduğunu öğrendim haberim olsaydı daha çok kalabilirdim diye üzüldüm :(


Bu blogda seviniş var çünkü insanların bukadar farklı görüşe sahipken böylesine bir beraberlik göstermesi beni çok mutlu etti. O yüzden benim hala umudum var gençler.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder