19 Mayıs 2013 Pazar

Nabıyom Ben Ya? #1

Osmanbey Metro'da Flormar standı olması, günde 2 kez önünden geçiyor olmam ve mükemmel ötesi Flormar Light Summer serisi. Fazla söze gerek yok gibi ^_^


Bir deneyeyim derken renkler arasında karar veremeyip tüm seriyi sürdüm :) Serinin tek eksisi bi 3-4 kat ile şişedeki rengi yakalıyor olmamız :)


Herkes bloglarında yazdı sanırım Japon Kültür Merkezi Japon Kültürünü tanıtmak amacıyla bedava kitap dağıtımı yapıyor sadece kargo parası ödüyorsunuz. Bu ay okuyacaklarım listesindeler. Benimde kitaplarım geldi hatta abim bile okudu :) Sizde istiyorsanız buyrun: tıktık


26 Hazirandan sonra 4 ay boyunca akşam 19:00-21:30 arası 3dsmax eğitiminde olacağım yoğun bir 4 ay beni bekliyor bakalım bu sefer bu sorunumu çözebilecekmiyim :)


Astrea'nın tanıtımı üzerine One Piece kastırmaya başladım. 100 bölümü indirdim günde 2 bölüm yatmadan evvel tok karına tüketiyorum. Baya eğleniyorum :) 


Makyaj temizleyicisi sorunsalına geçici müdahele ediyorum. Nötricina'nın makyaj temizleme jelini aldım Diadermine'nin makyaj yıkama şeysinden daha randımanlı. isotéliale ise bana dolaylı yolla gelen bir hediye isotonik temizleme suyu kendisi kullanıyorum cildi rahatlatmak amacı ile.


Temizleme jellerini kullanmak için bu fırçayı aldım Lionesse'miş markası. Kılları yumuşak köpürterek temizlediğimden net bir temizlik hissi sağlıyor.


İşyerinde ilk günümde masamda sake görmek beni rahatlatmıştı :) Ofiste daha evvel çalışan hocamızın bir öğrencisi Japonya gezisinden hediye olarak getirmiş. İlk birkaç gün kendisini görsemde sonra ortalardan kayboldu biz hoca içti falan sanıyorduk. Kendisi dolaptaymış hocada için evladım için çocuğum diyip duruyordu. Cuma günü hocanın geziye gitmesi dolaptaki sakenin sonu oldu :) Kadehle sepete ne oldu bilmiyoruz :) Garip bir içki. Votka gibi kokusu var- şarap gibi tadı var. Votka gibi yakmıyor. Herkes bi kahve fincanı aldı ve kendisine elveda dedik. İş çıkışı dert dinleyince sarhoş etmiyor ama duygusal buhran mı yaşatıyor ulan dedik :)


Maskeler Kore markası falan değil hangul yazan kısımlarda maskenin özellikleri yazıyor maskelerin markası Watsons. Denemek istedim ^^ Babamın watsons'ın yara bandlarına hayran kalması ile bol bol alır olduk ^^


Can Yayınları Dnr mağazalarında 5 tl'ye yaz kampanyası yapıyor. İlk olarak bunları aldım. Yalnız bir sorun varki ambalajlı satılıyor kitaplar içine bakamadığımdan Max Frisch'in kitabında 4 sayfanın eksik olduğunu eve gelince farkettim. Gidip değiştirmem gerek üşenmezsem. Mezarda Hayat'ı okuyorum , çok çok sevdim akşam eğlencem One Piece sonrası sızana kadar okuyorum artık.


Tüm sayfalar Exo comeback geyikleri ile doladursun ben kafayı fena halde birkaç şarkıya sarmış durumdayım.


İşyerinin top teninde en başta olanımız:


Birde ciddi manada beni alıp götüren bir grup var bu ara:


Ah birde bizi bizden alan Cenk var :)














10 yorum:

  1. Ojelerin rengi pek güzelmiş, platine gittiğimde ben de alacağım birkaç renk. Japon kültür merkezinden kitap almayan kalmadı sanırım :') Okunmak üzere sırada bekliyorlar. Can yayınlarını kampanyasını da sayende öğrenmiş bulundum umarım buradaki d&r mağazalarında da vardır indirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben alırken 2 kitap bitmişti demek kalmadı kitapları ^_^ Ben seçim yapamadığımdan seriyi aldım umarım seçerken zorlanmazsın ^_^

      Can yayınlarının kampanyası Tr genelinde ve yaz boyunca diye biliyorum kuzum tek sorun 366 kitapta ama hangi kitaplarda onu demiyorlar :( İnternet satışında yok bu kampanya birde dnr a gidip bakmanda fayda var ^_^ Umarım güzel kitaplar alırsın ^_^

      Sil
  2. Mezarda Hayat kitabını bitirdikten sonra takas etme gibi bir durumumuz olabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki.. Okuduktan sonra yollamak isterim kitabı.. Mail adresim: demetsinel@gmail.com bana burdan ulaşabilirsiniz..

      Sil
  3. Ojelerine hasta oldum adresi buraya mı yazayım???? :D


    Dipnot: Japon kültür merkezi kampanyası bitmiş durumda :'( Alabilenlere selam olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormarlamı hasta oldun ? Yoksa toplu fotodaki golden roselaramı :) Adresi mail at ben yollarım sana kuzum ^^

      Sil
  4. ne iş yapıyodunuz özel değilse =)

    YanıtlaSil
  5. ne zaman osmanbey metrosundaki flormar'ın önünden geçsem bu yazı geliyor aklıma, "demek ki buradan almış onca şeyi" diyorum :)

    YanıtlaSil