15 Nisan 2013 Pazartesi

Mim: Okumazsam Çatlarım!





Efenim Sevgili Günlük ekibi gene boş durmamış düşünmüş taşınmış ve neler okuyorsunuz ayol siz sorusunu bize ve bilimum blogger dostlarımıza yönlendirmiş ^^Ve Mikal Zia kaarşimlerde bana bu mimi paslamışlar: Mim: Okumazsam Olmaz Bloglar...





Benim okuduğum ilk blog budur. Blog serüvenime başladığım noktada ilhamımda budur. Hatta dizi-film tavsiyeleri isteyen kişilere kendi blogumdan önce bu cadıları tavsiye ederim ^^ 3 cadımızın müzikten diziye animeden kişisel deneyimlere kadar paylaşımda bulunduğu bu blog benim ilk gözağrımdır ^^ Yer yer banner ve grafik desteğide vererek blog ekibine zorla dahil ettiğimde olmuştur kendimi ^^




Ayy Japonya gezisini yazmasa tadından yenmicek bi blogu var kendisinin. Kpop bilgisine,verdiği tavsiyelere 2 kulak 4 göz algım açık dalarım. Birçok grupla bizi tanıştıran hatta değme fan geçinen nice koçyiğitin kpop başlama klavuzudur bence kendisi. Birde oje sevgimizi paylaştık ya işte negzel oldu tadında yenmedi diyorum. Tek sıkıntım kendisinin wordpress olması. Off yorum yazarken kırk takla atıyom blogspot olsan ya :( Birde zaman zaman kozmetikten falan konuşabiliyoruz o çok iyi oluyo :)



Astrea'da Japonyadan bahsetmesin. Kimbap bahsetmesin oda bahsetmesin. ^^ Bahsetmezseniz oje vercem size T_T Astrea'da ağırlıklı olarak filmler dizilerden bahsederken yer yer kozmetikten,çevirilerinden,gezilerden bahsederek kendisi sık okunanlar arasına sokuyor ^^ Birde kimbapla kankalıklarını çok kıskanıyom ^^ Ama ayrılda gel benim ol diyemem elbetteki çünkü adeta bir kapıllar benim gözümde ad koyayım dedim mesela ''Kimrea , Kimas , Asbap, Askim'' Askim aşkım gibi oldu Kimrea çoğhoş oldu ama dimi ^^



Kendilerini kapıl yapıyorum çünkü Uzaktan Al Haberi ile bir kapıl blogları bilem var ^^ Onuda takip edin çogzel haber çevirileri yapıyolar ^^



Part time bölücü,işsiz blogger, baddass girlband avcısı,k-indie gurusu diye sıfat takmaya doyamadığım bir insan kendisi. Tam manasıyla Vegan , hayvan ve insansever, özgürlükçü-eşitlikti ve antimilliyetçi kaarşim benim. Ben blogu ile k-indie yazılarından biri ile tanışmış sonrasında blogunun tamamını okumuştum. Mikal gibi protest tavırlı mantık kumkuması korean blogger bulmak zor. O yüzden hemen takibe almıştım. Sonra zaten twitter'a girerek arkadaş hatta davadaş olduk ^^ Sizden tavsiyem ilgi ile takip etmeniz diom ( Mikot dötünü kaşı nazar deemesin kaarşim)



Ben Bırcı'nın bloguna Googhan'ın blogundaki ultra daşak yorumlar sonrası ziyarette bulunmuştum. Sonra onunda blogu baya bi hoşuma gidince kendimi durduracak değilim dedim. Tasarladığı grafiklere, bol randomlu durum yazılarına,olaylara bakış açısına hastayım skjdhfjksdf :) İlk zamanlar kankası Tıkçe ile hernekadar kendisini karıştırsamda olayı çözdüm skjdhfkjsdf



Ay efenim bu kıza bi nazar değdirmeler bi Burcu ile ilişkisini kıskanmalar felan. Ben aralarındaki ilişkisiyi kıskanmıyorum ( Yalan) çünkü Tuçe ile evlenme kararını ortak aldık. Beraber bir yoğurtçu açıp batırmayı planlıyoruz sdhfjsdgf :) Burcu ile kendisini karıştırıyordum çünkü dilleri çok yakın birbirlerine ^^ Onuda okuyun benimseyin hatta ona yoğurt verin taam mı? ^^




Anime yazma işini ciddiyetle; araştırmacı animeci sıfatı ile yürüten bir blogger İçten. Bu sıfatı ona ben yakıştırdım zira kendisi alçakgönüllü kendine bu tip yakıştırmalar yazmayacak birisi. Yer yer kadın ve hayvan hakları, özgürlük adalet konusundaki yazdıklarına ve hayata dair bakış açısına hayran kaldığım kişilerden birisidir kendisi. Anime hakkında ciddiyetli yazılar arayanlar İçten'in bloguna kesinlikle uğramalılar bence.



Efenim Matide benim en dönem blogger keşiflerimdendir. Hayatıma nasıl girdi bilemeyon ama seviyorum keensini.. Karlı günlerde sol koluma takıyorum onsuz gezemiyorum hatta :) Mathiciğiminde k-pop yazılarını, yer yer dizi serzenişlerini, ve anime tavsiyelerini takip edin derim ^^


Bizim şimdilerde muallim,özünde iyi kalpli homeless Egomuzun özgün vede düzgün yazılarını paylaştığı kapitalist düzende ergen öğrencilerden ötürü vakit bulup yazamadığı blogu. Kendisi animelerden dizilere deyişikli filmlerden mimlere eğlenceli yazılar yazıyor. Kendisine Baharı kıskandırmak için yaklaşmıştım ama Nysss diorm chapsıS eGo yasss artık gkııız :D


Evacığımın son zamanlarda bol bol film yazıları ile şenlendirdiği Korean drama ve film ağırlıklı blogu. Film izlerken beğenilere göre önerisini öncelikli izliyorum kaarşimin. Blog adresinden anlaşılacağı üzere bol dozda DongHae vererek ayarımızıda kaçırabiliyor Evacık ^^

Yurtdışında yaşayıp blog yazan birçok blogger var ama aralarında en naif ve egosuz olan 1 Kadın 1 Adam'ın kadını ^^ Gezilerinden , alışverişlerine kendisini takip ediyor ve daha sık yazmasını şiddetle talep ediyorum ^^



Sınav gayesi ile Ego gibi blogundan uzak duran kaarşimiz Şizot. Efenim yakında zamanda işalla istediği bölümü kazanırda blogger kariyerine devam eder işalla :) Çok yazmıcam hakkında çünkü gitsin üzülsün kendisini derse verip benden büyük adam olup benden intikamını alsın deyu akjsdhkjadhs şaka ya :) 



Günlük ekibini sona bıraktım gibi oldu ama Bez-Cadilari gibi kendileride ilklerimdendir. Arya bir ara twitterını kapatmış olsada dönüşü muhteşem oldu :) Birbirinden cevval 4 delifişeğin yer yer modadan yer yer diziden filmden yer yer ukeden semeden bahsettiği bu edebiyat şölenine bekleriz sizi. Şahsen biz çoo eğleniyoz :)


Mimi paslayacak kişi bulamadım ama yazmak isteyen üstüne alınsa negzel olur bence =)








10 yorum:

  1. Hep kendi aramızda paslaşıp duruyoz ha mim amacından şeeolmuş dskfjhhjsdfjdhs kendimizi dışarı kapatmışız resmen takılıyoz öyle :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha :) Aiiy ne bileyim beni seviyor insanlar bende kendimi sevenlerime adadım slkdfjslkdfksdhf

      Sil
  2. blogumun adını görmeyi beklemiyordum çok hoş bir sürpriz oldu:) ama utandım biraz artık çok az yazı yazıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seni az ama öz yazılarınla sevdim İçten ^^ Gerçekten ilgi ile takip ettiğim anime yazan bloggerlar başında ilksin ^^

      Sil
  3. Ah demetgızım, çok teşekkür ederim. Çalışacak ve daha çok çalışacağım bunlar hak emekçün:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşalla yani okadar övdük okuyucu kazandıroz size burda skjdhfjkdhsf

      Sil
  4. Ana senle nasıl hoşbeşe başlamışık hatırlamıyom bak gerçekten demek googhandan geliyon sen bana dasdoaksdaopsdk
    Ben alıyom galiba bu mimi senden boş zamanlarımda kenarda dursun. Verdim de gidiyim şldkasskşd

    YanıtlaSil
  5. iltifat lamışım hınaaağğ ay mıtlılı ıldım :'')) sankyu sol kolun bensiz çok boş ve üşüyordur bence iyi bak ona sdlşfmşdsl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Mati üşüyoruz reyiz skjdhfjskdhf :)

      Sil