5 Nisan 2013 Cuma

Can We Get Married? (우리가 결혼할 수 있을까)




Hae-yoon ve jeong-hoon arkadaşları Dong-bi vasıtasıyla tanışmış ve 3 yıl boyunca mutlu bir beraberlik yaşamışlardır. 3 yılın sonunda doğal süreç evlenme kararı ile evlilik hazırlıkları dönemecine gelir. Ama 3 yıldır aşklarını yaşamış olan bu çift bu süreci sağlıklı bir biçimde atlatabilecek midir?

Dizi tam anlamıyla 2 ailenin var gücüyle çatışıp çocuklarını arada bırakmasını anlatıyor. Aşırı dozda kaynana dırdırı, sosyal statü çatışması ve ayrımcılık içeren bu diziyi izlemek için sağlam bir sinir sistemine sahip olmanız gerekebilir. Zira dizi izleme konusunda sabır küpü olan ben bile bazı bölümler arası ara vererek işe devam etmek zorunda kaldım.


Jung So Min ( Hae-yoon)

Jung So Min'i ilk olarak Bad Guy'da Kim Nam Gil'in karşısında izlemiştik. Orada hafif yapışkan,biraz şımarık bir zengin kızını oynuyordu. Şahsen Playfull Kiss'de de Bad Guy vari bir rol oynadığını düşünüyorum. Lakin Can We Get Married So-min hanımın kariyer sürecinde farklı bir kırılma noktası olmuş. Yer yer sinir harplerinde,duygusal krizlerde ilk iki rolunden sıyrılıp normal oyuncu statüsüne eriştiğini bana hissettirdi.

Hae-yoon karakterine gelirsek; kendisi öğretmen olmuş ama tam anlamıyla yetişkin olamamış bir bayan. Dizinin en başından itibaren Jeong-hoon'a istediği evlenme teklifini etmesi için ecel teri döktürüyor bu kız. Annesi daha zengin daha yakışıklı damat planları yapıyor bolca. Dizide Hae-yoon tam anlamıyla ahlaklı bir karakter değil. Mesela annesinin yer yer para konusundaki serzenişlerini haklı buluyor. Tek taraflı düşünerek yaşıyor. Çocuğun ailesini mutlu etmekten ziyada işlerden sıyrılmak için damat adayını zorluyor. Hae-yoon ortalama bir karakter olmuş. Açıkcası Seong-joon gibi sağlam bir adama yakışmayan bir kadın olmuş. Bunun gibiler adamı değil evlilikten hayattan soğutur diyor ve köklerine kibrit suyu diliyorum =)





Seong-joon (Jeong-hoon)

Seong-joon'u izlediğim 3.yapım oldu bu dizi. Mimiklerini,hissiyat verme dozunu beğeniyorum kendisinin. Birçok yerde bu çocuk için izledim bu diziyi hatta ^^

Jeong-hoon doktor babası ve cheobol ev hanımı annesi tarafından el bebek gül bebek büyütülmüş ama çok başarılı olamayarak orta dereceli bir oyuncak firmasında kıdemsiz bir memur olarak çalışan bir gençtir. Hae-yoon'dan önce birileri ile çıkmamış ve paraya ve statüye önem vermeden aşkı aramıştır. Bu karakterin arada kaldığı zamanlarda çok sinirlendim çok sıkıldım. Özelikle kaynanasının bu çocuğa bir meta olarak bakması ve sürekli annesine karşı test etmesine sinir oldum.






Han Groo (Min Dong-bi )

Benim dizide en sevdiğim karakter Dong-bi oldu. Çok ultra dürüst, son derece yalnız bir karakter Dong-bi. Jeong-hoon'la üniversitede arkadaşken Jeong-hoon onu kuzeni Gi-joong ile tanıştırır. Gi-joong ve Dong-bi'nin ilişkileri böylece başlar. Dong-bi zengin ailesinden kaçtığı için Gi-joong'a soğuk aile geçmişinden bahsetmemiş ve evlenmeden takılmak mottosu ile sevgili olmuşlardır. Gi-joong'da zengin ama sorunlu bir aileden geldiğinden sevdiği kadını böyle bir ortama sokmak istemediğinden onu sever ama evlenerek ilişkilerini mahvetmek istemez. 5 yıl boyunca çıkan bu çift Hae-yoon'un evlenme teklifi kıskanan Dong-bi'nin terkedilmesi ile biter.

Spoiler sayılabilir:  Dizide saçma bir biçimde araya sokulan Dong-bi'nin Jeond-hoon'a yazdığı kısım olmamıştı. Yani hiç gereği olmayan bir durum oluşturulmuştu olmasaydı daha iyi olurdu diyerek notumu eklemek istedim.

Dong-bi karakterini canlandıran Han Groo'yu ilk kez izledim. Kendisini çok sevdim açıkcası benim için ikinci bir Dong-ah vakası oldu ^^ Daha evvel biri mini olmak üzere 2 dramada oynamış ama çevirileri henüz yok. O yüzden beklemedeyim.. Han Groo'nun k-drama sektöründe tutunup iyi işler yapacağına inanıyorum.




Kim Yeong-kwang ( Goong Ki-joong)

Ailesi tarafından bitmeyen bir kavga ortamında büyütülmüş ani bir kararla aşçı olarak 49 Days'teki mimarımızın ofis ve cafe olarak işlettiği restorantı işleten zengin ve yakışıklı bir adamdır. 5 yıl çıktığı Dong-bi'den ayrılarak ailesinin ona beğendiği chabol kızı ile evlenir. Fakat balayının ilk gününde terkedilmesi ile özel hayatına özgürlük vizesi alır. İlk bölümlerde gözlerini oymak istesemde son bölümlerde kalbimi kazandın aferin.

Kim Yeong-Kwang daha evvel birçok yerde izleyip bu rolü ile gözüme girmiş bir şahıstır ayrıca. ^^






Choi Hwa-young (Lee Deul Rae)


Hae-yoon'un 50 yaşında kız kurusu olan teyzesidir. Kızkardeşi iki kızı ile dul kalınca ablasının yaşam derdine ortak olmak için evlenmemiştir. Ama ablası dırdırı ile Deul-Rae'yi çileden çıkarınca hayattan tat alamayan Deul-Rae yeni bir heyecan arar. Motor tutkusunu 40 lık bir delikanlı ile harmanlayan Deul-Rae Hae-yoon'dan evvel evlenerek topu ağlarla buluşturur.

Sevgilisi ile diyaloglarını çk sevdiğim bu acummayı sen en iyisisin diyerek kenara not alıyorum. Bravo!

Kaynanaları tanıtayımmı tanıtmayayımmı diye düşünsemde durup hayır dedim. Tanıtırsam izlemek istemeyebilirsiniz diyerek yazıma burada son veriyorum :)

Birkaç caps paylaşmak isterim. Tanıtmadığım enişteleri anlarsınız azıcık :)





Favori kapılım ^_^



Trailer:











13 yorum:

  1. Demet ben bu diziyi severek seyrettim :D
    Kızın annesinin mavi farı neydi, o makyajı neydi? Bir de o kafe sahibi çocuğa gıcığım :D

    YanıtlaSil
  2. Ay kadınların birbirlerine karşı konuşmadan evvel düşündükleri kısımlarda bittim :) Hele en son kavgalardan birinde o chebol teyze farına dedi ya bu ne demode şimdi doğal makyaj moda diye :) Çay evindeki konsomatris teyzelere benziodu o farla yaa :) Başlarda bende çok kızmıştım ama sonradan gönlümü aldı boyu devrilmeyesice :) Ama benim uzun ve soğuk erkeklere zaafım var ondan Irmak yoksa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oğlanın annesi annesi, çok fena kadın :D Kızın annesi daha masum kalıyor bence. Başroldeki kızı sevdim ben, tatlı kız. Ablası da çok cool kadındı hani. Onunda kocası berbat bir adam :D Ama en sevdiğim çift tabii ki teyzeleri ve kocası :D Çok tatlılardı

      Sil
    2. Evet kadın en başta ay ne iyi dedirtip sonra mahvettiği ortalığı.. Kızın annesine kıl olmuştum dediğin gibi sonra o kadın bastırdı.. Heleki öyle melek gibi kocaya bunlar yapılırmıydı :( Ablasına hayran kaldım More Than Blue'daki bizim K'in buluştuğu kadındı bu hani sigara içiyordu çok cool kadın ya kıskandım bir bayan olarak :( Teyzenin adamın tehditinde hemen direksiyon kırışı falan mikemmeldi :) Ben en çok Dongbiyi sevdim nedense ya :)

      Sil
    3. Dedi ya kocası oğlum değil sen önemlisin diye vay vay kocaya bak dedim :D
      More than blue'yu seyrettim ve fotoğrafçı kadın değil mi?
      Yine ailesi zengin ama kendi ayakları üzerinde durmak için ailesini terk eden bir karakter yazmış senaristler. O kıza da sevgilisinin yaptıkları için üzüldüm. Evlenmek istemem dedi, birkaç hafta içinde zengin kızla nişanlandı. Sonra düzeldi ilişkileri :D

      Sil
    4. Evet evet o kadındı :) Ya çocuğa kızdım ama anasını görünce o kızla evlenmek iztememesine şaşmamalı :) Klişe karakter ama haklısın :)

      Sil
    5. Bu senaristler kısır döngü içinde. Hep aynı şeyler oluyor. Bu aileyi terk etmeye katlanabiliyorum ama kanser, anevrizma vs hastalıkları ı-ıh :D Bir süre sonra ilgim dağılıyor.

      Sil
    6. Senaristler dram yazmak için birbirilerini çiğniyolar bence.. Nice Guy'da mesela dellenmiştim :/ Dram yazacaz die çok kastılar :D

      Sil
    7. o diziyi anevrizma var diye seyretmedim.Bu dizi güzel diyorum hop hadi hastalık :D that winter the wind blows'u seyrediyorum şimdi bakalım.sonuna doğru ne olacak

      Sil
    8. Kim Bum'un dizisi değil mi? Ay bitince fikrini söyle benimde izleyesim var onu ^^

      Sil
    9. Peki ^^ İsteyerek başladım, umarım severim :)

      Sil
  3. Seong-joon'un diğer yapımlarını izlediğimden ve oyunculuğunu da sevdiğimden bu diziyi izlemek istiyorum. ama bazı yorumlarda çok kötü, sıkıcı falan diye okumuştum yani kararsızım. spoiler olur diye yazıyı da okumadım o yüzden net olarak sorayım dedim;izlenir mi izlenmez mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemelisin bence :) Bazı yerlerde aşırı kaynana dırdırına maruz kalacaksın ama dayanılır derecede hehe ^^

      Sil