4 Mart 2013 Pazartesi

Evdekilerle Far Bazı Yapımı







Bitti mi bitmedi diyerek yazıyorda yazıyor gibi görünüyorum ehehe ^^

BB kremim bitti deyip kestiğimde içinde daha 5 aylık krem olduğunu görünce dedim ben bundan far bazı yapayım. Şimdi ben normalde BB kremine nemlendirici katmıyorum ama katanlar var , ama bunun yerine ben BB 'yi göz etrafında kullanırken nemlendirici ile bir astar geçerek kullanıyordum.




Neyse BB ile nemlendirici birleştirip göz kapağınızı kurutmayan bir far bazı elde edebilirsiniz:

Belli bi oran kullanmadım. Ama nemlendirici daha az bi bunu bilin =)


Peki bu ne işe yarar şöyleki : çok çabuk uçan farınız biraz daha uzun süre sizi idare eder birde rengi birazda rengi farın kutusundaki renge daha yakın bir renk olarak kazanmanızı sağlar..








Yandaki şekildeki far sürüldükten yarım saat sonraki halleri olmak üzere sağ taraftaki far bazın üzerine sürüldü. Diğeri bazsız cilde..


Çöpe atmayarak böyle değerlendirdim ^^





4 yorum:

  1. hee bah bunu öğrendiğim iyi oldu.. bişiy soracam nemlendirici krem yağlı mı yoksa su bazlı mı? yağlı olunca far gözde çok çabuk topaklanıyoda.. denedim olmadı sabırım su bazlı yada karma ciltler için olanlardan denemeliyim O.o ne dersin bayan kozmetik canavarı :DD: bu ondan onu yaptım bundan bunu yaptım procelerinin devamını 872634523675 gözle bekliyorum anacım :D:D
    not: diadermine'nin makyaj temizleme jelini aldım (bu markayı önermiştin bana) gerçekten çok ama çok memnun kaldım. elimdeki pure beauty tonik ve temizleme sütü bittiğinde bu markaya abanacam sanırsam.. teşkür beybim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdik şöyle oluyor Aryacım benim cildim yağlıya dönük karma ve göz kapaklarımda aynen yağlı.. Ben bazı BB Krem ağırlıklı yaptığımdan nemlendirici sadece biraz emilimini kolaylaştırıyor benimkinde çünkü nemlendirici oranı baya düşük. Ama birde ben bazı sürdükten sonra göz kapağıma değilde kaşın olduğu kısımlara doğru biraz pudra geçiyorumki en azından makyajım kuruyana kadar dışarı atma,bulaşma olmasın diye.. Sonra zaten kendi yaptığım sabitleyiciyi kullanıyorum.

      Ama sen normalde cildin için su bazlı nemlendirici kullanıyorsan bu baz olayındada kullan. ve artı bir not daha bu yaptığın şey far bazı olmak zorunda değil üstüne sadece bir pudra geçeceğin makyaj bazı olarakta kullanabilirsin..

      Eğer işimi garantiye alacağım dersen göz yapına uygun olan bir göz çevresi nemlendiricisi alıp onla katarak yaparsan mükemmel sonuca daha rahat ulaşırsın.

      Aslında en mantıklı son önerim. Çünkü risk daha azalıyor. ^^

      Yaparsan yorumlarını bekliyorum ^^

      Sil
  2. Bloğunuzu yeni keşfettim ne güzel bilgiler bunlar süper:)
    Takipçinizim

    Bana da beklerim:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Kendi deneyimlerimi görüşlerimi paylaşıyorum inşallah işe yarar bilgiler haline gelirler zamanla ^^

      Yazılarınızın çekimine kapıldım bile ^^

      Sil