1 Şubat 2013 Cuma

Missing You (보고싶다 / Bogoshipda)










Twitterdan takip edenler farkındadır bir aydır çat pat Mati'yle beraber Missing You izliyoruz. Esasen 9. bölüm sonrası 2 haftaya yakın ara vermiştik Mati'yle böylece final ve çevrilmemiş bölüm riskini ortadan kaldırmıştık. Dizi bu yılın favorileri arasında elbetteki favori olabilecek bir yapıt lakin izlerken örselendik, örselendiğimize değdimi bilemedik. Son 4 gündürde günde 3 bölümle finali yaptık huzura yeriştik mi diye düşünüyoruz.

Twitter'dan zaman zaman spoiler yaptıysak affola. Bu yazıyı okuyanlar lütfen spoiler uyarısından sonra diziyi izlemedilerse okuyup beni suçlamasınlar :)

Öncelikle izlemeyenler için özet geçmek isterim.  Han Jun Wo 8 yaşında tek başına Amerika'ya gönderilmiş zengin bir babanın oğludur. Amerika'dan kaçarak geldiğinde evde üvey annesinin samimiyetsiz tavrı nedeniyle sorunlar yaşamaktadır. Babası para dışında birşeyi düşünmediği içinde yalnızlık hissetmektedir.

Lee Su Yeon ise kendisini öldüresiye döven babası ve annesi arasında sorunlu bir çocukluk geçirmektedir. Neden olduğu anlaşılmayan bir durumdan ötürü babası katil olarak yaftalanır ve Su Yeon artık arkadaşları tarafından zorbalık edilen bir kız olarak yaşamaya çalışmaktadır.

Kader bu ki bu iki yalnız çocuk yalnızlıklarını gidermek için çabalamaya çalışırlar. Fakat Han Jun Wo'nun para babası ama aile babası olmayan babasının kirli oyunları nedeniyle çok tatsız olaylar yaşarlar. Su Yeon başka bir çocukla kötü anıları ardında bırakarak yurtdışında büyür. Jun Wo ise Su Yeon gidişi ile Su Yeon aramak ve ona yaşattığı kötü zamanlar için af dilemek adına dedektif olur.

Hikayeyi genel hatlarıyla özetlemek yersiz oluyor ama ana karakter kadar bizi hüzne garkeden diğer yan karakterleri say say bitmiyor doğrusu.

Biraz karakterlerden söz etmek gerekirse;

Han Jun Wo'yu artık sahnelerden çok ekranlardan takip ettiğimiz Micky Yoochun canlandırıyor. Açıkcası Miss Ripley'deki , Rooftop Prince'deki ve burdaki Yoochun sanki farklıymış hissine kapılıyorum hep. Çünkü her rolu okadar güzel üstüne giyiyorki bu genç. Ripleyde böyle biraz soğuk yetiştirilmiş sevgi arayan adamı oynasın çok güzel diye düşünmüştüm bitince, Rooftop sonrası komedi oynasın çok güzel oynuyo demiştim, bu dizide komediyide,romantizmide, hüznüde çok üzel harmanlandı. Helal olsun diyorum.. Eğer birgün Kore'li bir erkek arkadaşım olursa ilk işim estetisyene Yoochun dudağı yap şunu demek olacak ^^ O dudağını büze büze konuşma kurbanın olim ekran başında can verioduk biz namıssız :)

Han Jun Wo'nun çocukluğunu oynayan Yeo Jin Go kendisi yine dizilerde filmlerde büyümüş bir çocuktur ki bence artık olmuş dibi tutmadan yoluna devam etmeli. Su Yeon'la 14 yılın araya girdiği son sahnedeki performansı bu dizide yıldız alacak kısımdı. Gerçekten o gözyaşını orada tutarak nasıl o acıyı bizede yaşattın kahrettin bizi anlatamam çocuk. Aferim ^^

Su Yeon'u Yoon Eun Hye canlandırıyordu. Eun Hye'nin performansları hep iyi olmuştur. Hatta bu dizide performansı bana My Fair Lady dizisindeki saçlamasyonlarını unutturdu. Dizi karakterinin hatalarını spoiler kısmında eleştirsem Eun Hye yeterince rolün hakkını vermişti. Umarım performansı katlanarak güzelleşmeye devam eder ^^ Birde çuval giyse yakışıo ya kıskanıyom :')

Lee Su Yeon'un gençliğini Kim So Hyeon canlandırdı. So Hyeon'da birçok dramada çocukluğunu geçirmiş bir oyuncu. Eun Hye'nin mükemmelliğini aratmayan bir performans sergiledi. İleride ekranın tozunu attıracak yetenek ve kalitede biri olduğuna inanuyorum ve hp destek tam destek diyorum ^^

Harry Borison yada diğer adıyla Kang Hyeon Jung karakterine Yoo Seung Ho can vermişti. Bu çocuğu nedense hep böyle soğuk ve ruhsuz karakterlere yakıştırıyorum ben. Öyle bir coolluğu varki sen mutlu olma diyes, geliyor insanın çünkü Operation Proposal'da gülemediğini farkettim kendisinin. 21 bölümdeki performansı hariç dizi boyunca içime sindi oyunculuğu ^^

Bundan sonrası için spoiler uyarısı yapıyor ve izlenimlerime geçiyorum.

Birinci olarak Su Yeon babası için katil yaftası yapıştırdılar,sonra katil değil dediler. Hatta Jun Wo'nun babasının olayla alakası varmış gibi bir intiba yarattılar ( son bölümlerden birinde Jun Wo'nun babası Su Yeon'a babana benziyorsun vs gibisinden laflar etti). Lakin o olayın iç yüzünü anlatmadan geçtiler. Su Yeon'a yıllar sonra baban katil değildi dediler neden katil olarak ilan ettiklerini bir Allah kulu açıklamadı. O yüzden ısrarla soruyorum neden?

İkincisi Jun Wo'nun annesi.. Jun Wo annesinin yokluğunu hiç hissetmedi. Annesinden hiç bahsetmedi. Annesi neden kaçtı, aslında kimdi hiçbir açıklamada bulunulmadı.

Üçüncüsü Jun Wo'nun babası Han Tae Jun. Bu adam için çizilen profil çok saçmaydı. Yani bir insanın parayı sevmesi ve istemesi normal olabilir ama bunun bir nedeni olmalıydı. Jun Wo'nun bir replikte söylediği gibi bu adam parayla hiçbirşey yapmıyordu. Ne araba,ne güzel yemekler ne lüks tutkusu. Bir yerde güç için parayı istediğini lanse ettiler. Güç tutkusu varsa siyasi olurdu neden olmadı ozaman? Birde çocuğunu bukadar basit bir olayla bile gözden çıkaran bir adam nasıl 2 çocuk yaptı? Madem çocuğun,aşkın yada herhangi birşeyin gerekliliğini hissetmediyse neden bir eş yada çocuğu yapma gereği duydu? Yani Han Tae Jun okadar soğuk bi tiptiki sevişebildiğine bile inanmadım ben izlerken. Bu adamın sevişmekten bile zevk almayağını düşündüm. Birde öyle soğuk adamı şebek gibi, sünnetlik çocuk gibi papyon takmalar yok efenim uzun kollu rengarenk sweatshirtler giydirmeler felan. Adam şirin değil kasmayın be!

Dördüncüsü Harry'nin annesi. Şimdi eğer dizide Harry ve Jun Wo kardeş çıksalardı yani ikisininde babası Han Tae Jun olsaydı işte ozaman herşey yerine otururdu. Çünkü Harry'nin babası bilenen dededen alacağı para, asıl babası Han Tae Jun'dan alacağı paradan çok olurdu ve mantık çerçevesine dahi olunurdu. Lakin o teyze gerçekten Harry'yi Jun Wo'nun dedesinden yapmıştı. Yani bu hikayede para okadar mantıksız işlenmiştiki aşk,ihtiras yada entrika bu hikayeye daha ok uyardı. Paraya tapan çok ama herkesin insan mantığı ile açıklanacak sebebi var burda o sebep yoktu.

Beşincisi Zoe'nin yaşadığı hadise sonrası yaşaması gerekenleri yaşamaması. Her nekadar ülkemizde spekülasyon yaratsada Fatmagül'ün Suçu Ne dizisinde bir tecavüz mağdurunun yaşayacağı şeyleri az çok gördük. Az çok psikoloji kitabı okumuş kişide bunları bilir ki ben senarist değilim bir senarist gözlem yapmıyorsa bunları bilmiyorsa orda bi durup düşünürüm. İlk olarak Zor sık sık mini giyiyordu. Bir bölümde mini giymiş dizlerde çorap giymişti. Tecavüz mağdurları genelde diz kapağı ve göbeği arasında bulunan bölgeyi gizlemeye çalışırlar. Genel olarak dikkat çekici giyinmekten kaçınırlar. Yani bu bir kural değil ama bu travmayı atlatamamış kişiler (Zoe'de atlatamamıştı) bunun gibi koruma mekanizmaları geliştirirler. Harry'nin nerdeye cinsel tacizine maruz kalmış olan Zoe böyle rahat davranamazdı. Çünkü en yakınım ailem dediğin kişiden bunu görerek etkilenmemesi çok anormal olurdu.

Altıncısı neden yabancı isim konusunda bukadar kastın senarist. Zoe diye isim koymuşsun Z alfabenizde yok adamların hepsi ayrı telaffuz ediyor lüks dedektif Joo bile dedi bu ne biçim ad diye. Adamlar Fransa'ya evlatlık gitmiş isimler Amerika'dan ^^ 

Katil acummayı Mati ile bi çırpıda bulduk biz. Kızıyla ilgili detayıda yeri gelmeden baya bi çözümlemiştik. Kendisine üzüldük. Su Yeon'un annesiyle olan sahnede çok içliydi. Yıprandım izlerken :( Birde Jun Wo'nun acumma tarafından keklik gibi avlandığı sahne daha değişik olmalıydı. Bir polise yakışmayacak saflıkla evin içinde saçmalayarak ölüyordu az daha. İfrit olduk kurdeşen döktük o sahnede.Yani bu kısımda Mati bizden iyi polis olur demiştim ve 21. bölümde tamamen karar verdik ve Kore Emniyet Teşkilatına burdan sesleniyoruz. Bunlar bizim için çocuk oyuncağı. Çok şey istemiyoruz. Konaklama,yiyecek ve sevgi ihtiyacımızı karşılayın sizi suçlardan suçludan arındıralım ^^

Mati'nin affedemem dediği tecavüz sahnesinden bahsedelim birazda. Ben o sahnede Jun Wo'nun kaçısında birçoğunuz şahitliği üzerine çok sinirlenip küfrettim hatta o 2 hafta ara olmasa kinim devam edebilirdi ^^ Dizide hep güzel şeyler olsun isteriz, olmayınca delleniriz bende olan buydu. Lakin realite çerçevesinde bakarsak 15 yaşında daha akli melekeler, tam oturmamış bir genç için bu olayı görüp peygamber gibi sindirmek fazla olurdu. Orda kaçması bence günlüktede göreceğimiz çok normal bir durumdu. Çünkü Zoe'ninde yaptığı gibi unutması yada olmadığına inanması için uzaklaşması lazımdı.


Dizinin başlangıcında bize gösterilen ve sonrada izlediğimiz şu yandaki sahneye bayıldım. Evet yine saçma kısımlarıda vardı ama A Love To Kill'deki Ggom ostsi ile dizi arasında geçiş yapılan Rain'in Shin Min Ah'a silah doğrulttuğu sahneyi hatırlattı bana.

Dizi boyunca teknoloji devi Kore'de güvenlik kamerası yokmuşcasına saçma sapan olaylar gelişti. Mesela kanıtlar incelenirken en çok kullanılan dna analizi çok az kullanıldıki Jun Wo Csi'da olsa kesinlikle ilk Harry ve kendi dnasını inceler ve kan bağına bakardı. Zira böyle büyük paralar ancak akrabalar arasında sorun olur bu çok basit bir bilgi. 21. bölümde Su Yeon, Jun Wo'nun babasının arabasına bindi mesela, ki saçmaydı takip edilebileceğine eminde olsa o travmayı yaşamış bir kadın öyle bir adamla tek kalmazdı- ki kaldı. Hadi Han Tae-Jun'un Su Yeon'u Harry ye verdiği sahne mantıklı gayet saniyesi saniyesine hoş bir sahneydi. 21 bölümün en imba hatası Harry'nin değneği ile 4 polisi atlatıp vurulduğu halde gaza basıp kaçtığı sahnedir. Jun Wo nezaman Harry'i görse uzaktan bağırdı. Bağıracağına koşsa ki çok ses çıkmazdı-yakalayabilirdi. Lakin saçma sapan 10 metreden bağırıp kaçmasına izin verdi. Sonra Harry doktora falan gitmeden o yarayla bir silah satıcısını bekledi. Ve Su Yeon'u alarak Jun Woo'yu bekledi. Normal şartlarda çoktan kan kaybından ölmesi gerekirdi. Yada en iyi ihtimalle ateşinin yükselerek Harry'i tirtirtitretmesi gerekirdiki Harry arabada kullandı silah da tuttu.Harry-Jun Wo- Su Yeon'un birarada bulunduğu sahnede çok mantıksız durumlar vardı. Mesela kamera bin beş yüz açıyla Harry ve Jun Wo'nun nekadar yakın olduğunu bize gösterdi. Vurulmuş ve aklı dağınık bir adam Jun Wo'ya bakmadan zibilyon saniye konuştu. Tek bir kuvvetli tekme ile Harryi saf dışı bıracak kuvvetteki Jun Woo bekledi bekledi bekledi abi. 

O sahnede mantıklı olan tek kısım Su Yeon'un Jun Wo'yu Jun Wo'nun Su Yeon'u koruduğu ikili sahneydi. Harry'nin intihar etmeye kalkışıp Su Yeon'ca siklenmediği sahnede mantıksızdı. Heri elinden vuruldu yere düşerken kafasında birşey yoktu. Ama elinden giren kurşun beyninden çıktı demekki çünkü akıl hastası biri haline geldi.

Çok eleştirel oldu ama bence iyi olmuş dediğim kısımlara geçeyim;

Zoe'nin yetişkin halinde olsam bende Jun Wo'yu affederdim ki 14 yılını yaşamadığı ilan edilmiş bir kadının hayatı ekseninde geçen biri için.


Dizide Mati'ninde benimde en çok tebessüm ettiğimiz karakter Lüks Dedektif Jeong Woo'ydu. Jun Wo ile diyalogları ve Jun Wo'nun üzerine titreyişi çok komikti. Bide böldüğü sahnelerde kaçmak istediği sahnelerde ''Omoo karnım karnım'' diye kıvranışları falan baya bizi hayata bağladı bu dizide.  Kendisi çok çaktırmasada filmografisine 50 yapım sığdırmış profesyonel bir oyuncu. Sizde adını aratırsanız birçok filmde izlemiş olduğunuzu göreceksiniz. (Bakınız: Oh Jeong So)Bir diğer hayata bağlanma mevzu Jun Wo'nun Su Yeon'un annesine sevgilisi gibi davranması çok hoşumuza gitti. Güldük,eaalendik resmen :)



Mandal Kreasyonuna bayıldık bu arada. Filmin en sıcak sahnelerinden biri bu sahneydi. Bukadar kadına bu çucuk bakıcak deyu üzülmüyoda değilim hani. Burdaki öpücük sahnesi efsane labilir hehehe ^^


Dizide aramızdan çabuk ayrılan aile babası Dedektif Kim ve Dedektif Kim'in babası olan ulu harabucide bizi derinden etkiledi ^^ Keşke dizide daha uzun kalabilseydide evlatları ile mutlu mesut yaşayabilseydi T_T Kayınpederimle gurur duydum bu dizide !
Dizi boyunca biraz A Love To Kill aroması aldım. Özellikle sonu ağzımıza biraz şeker çalıp ne tatlı yedirdi nede acı bir tat bıraktı. Keşke mutlu sonu biraz daha uzatarak bizi mutlu etselerdi. Dizi reytingi için güzel bitmicek deyip bizi Mati ile duvardan duvara vuran Yuçun'ada tesüflerimi yolluyorum.. 

Bide son olarak dizide Harry'nin annesinin öldüğü bölümde şöyle bi hava hissettim; sanki bunlar o bölümden önce diziyi uzatın emri alıp tam bu bölüm çekilirken yok lan uzatmayın emri alıp çat çut bitirmeye karar vermişler gibiydi. Senaryonun diziye yediriliş hızı bence yanlıştı.

Birde dizi sonundaki Jun Wo'nun çocukluk hayali ya böyle olsaydı girizgahı bana efsanevi dizim Zenigeba'yı anımsattı ^^

Tabi biz ehil değiliz acizane izleyiciler olarak izlerken hissettiklerimizi yazdık sadece der  ve giderim.

Unutmadan diziyi benle beraber izleyen Mati'nin yazısı: Bir örselenmişin kaleminden "Miss You"







21 yorum:

  1. seni ego'ya yönelendiriyom kjhgfdfgh ayrıntılı izleme konusunda yarışırsınız birbirinizle maşallah asdfghgf

    ben bayağı düz izliyom ha.. arada bu sorular benim de aklıma geliyodu ama sonra unutuyodum hgfdsdf

    sorularına cevap veremiciim sori, senaryo saçmalaması işte.. senaristine sorsan o da cevaplayamaz bence fshfjskhfj

    he ama " Jun Wo Csi'da olsa kesinlikle ilk Harry ve kendi dnasını inceler ve kan bağına bakardı. Zira böyle büyük paralar ancak akrabalar arasında sorun olur bu çok basit bir bilgi." demişsin fekat harry ve babası arasında iş anlaşmazlığı ya da kara para aklama falan filan olayları da olmuş olabilirdi.. insanın aklına pat diye akrabalık gelmez ki.. burada katılmıyorum sana dspdospodpsopds

    gayet ayrıntılı güzel bi yazı olmuş, ellerine sağlık canıms^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lakin Harry ozaman el kadardı.. Harry'nin 14 yıl öncesiyle bağlantısını irdelerken bunu göz önünde bulundururdu bence o yüzden öyle şettim :D Egoyuda alıp aramıza yeni dizilere yelken açak kenkalar :D

      Sil
    2. belki babası etmiştir, adam ölünce de Harry'e kalmıştır bu durum.. miras gibi mesela kjhgfdsdfghjhgf

      he bi de demeyi unuttum ama hakket o 21. bölüm neydi öyle ya.. ben de twitter'da veryansın etmiştim böyle kovalama sahnesi mi olur dizinin içine ettiniz diye.. resmen diziyi uzatmak için sonradan eklendiği okadar belliydi ki.. çok amatörce yazılmıştı.. "demek önemli olan aylarca çalışıp senaryo yazmak değil, anında bişeyler üretebilmektir sayın senarist!!" der postamı koyarım asdfghgf

      bi de sonunu sevmedim.. bence birinden biri ölmeliydi.. ikisi de ölseydi şahane olurdu tabi ama Allah'ın takdiri bişey diyemem jhgfdsdfgh hangi aşk hikayesinin sonu trajik biterse o hafızalara kazınır.. mesela romeo ve juliet.. çok mu mükemmeldi aşkları, bana göre hayır.. hatta romeo'nun aşkını samimi bile bulmam ama neyse bu başka zaman konuşulur kjhgfdsdfg sonu trajik bittiği için çok seviliyo "ayy canlarım nasıl da kıydılar canlarına aşkları için ;;;((" deniyo.. evlenip çoluk çocuğa karışsalardı "eehh çok tırt" derdi herkes.. yani uzun lafın kısası, bu dizi sırf ilk 5 bölüm için unutulmazlar arasına girer (çocukların sayesinde ki keşke çocuklarla devam etseydi hayır demezdim fsfhjsdj) ama onun dışında çok çok iyi bi dizi değildi bana göre..

      Eun Hye çok kötü bi tercihti bi de.. hiç sevemedim şu kızı.. he pardon Coffee Prince'de sevmiştim ama o da karakterin sevimliliğiydi tamamen asdfgfd allasen bu kızı ağlatmasınlar litfen yaa! pancar suratını her gördüğümde hayata küsüyorum.. höf sevmiyom seni!

      taam gidiyom ben yeter artık öf kjhgfdsdfgh

      Sil
    3. olum beraber izlsek çok fena tespit dizermişiz şurda yaptığımız bein fırtınasına bakınca kajsdhkjadhfs Eun hye tercih meselesi annem ben seviyorum bu hatunu her dizide tarzlarını efsane oluyor ama o hanımefendili dizisi hariç kadının kariyerinin lekesidir o dizi kjsdhfkjhdsf gitme gitme gittiğin yollardan dönülmez geri bebeyim D: sdkjhfkjsdf

      Sil
  2. yenim ederek söylüyorum siz böyle dizi anlatımı yapınca ben acayip özeniyorum böyle yazamadığım için.. ya napıyosunuz nasıl aklınızda tutuyosunuz o kadar detayı ben anlamıyorum ki.. ben vaktim varsa bi oturuşta bi 5 bölüm izliyorum 5. bölümü izlerken 1. bölümde ne olduğunu unutuyorum kaldı ki böyle detaylı yazmak.. piiii bana emi... fındık kadar beynimle dizi izlemeye çalışıyorum..çoğu insan spoilerı bir güzzel afiyetle yedikten sonra dizi izlemekten vazgeçer ama ben sizlerin yazılarını okuduktan sonraizlerken özellikle yazdığınız noktalara dikkat ediyorum daha bi keyifli oluyo "hee bahhh bunu bizim gız dediydi.. hee bahh o sahne bu sahneymişşş" diye izlemek daha hojuma gidiyyy.. vella siz dizi yorumlayan tosbalarım hep böyle yazın yahu...(arya neden "siz" diye çoğul konuştu? cevap: senin gibi yazısına kurban olduğum bir iki isim daha varda ondan..)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha sağol kuzum ben diziyi izlerken taslaklara notlar alıyorum yada biriyle beraber izlediysem onla olan konuşmalarımızı okuyorum yazmadan evvel :) Bu dizi baya efsane sayıldığından özellikle ehemmiyet gösterdim ^^ Beğenmene seviniyorum çok sağol böyle yorumlar çok motie ediyo beni çünkü ^^

      Sil
  3. woaaa ee süper tanıtım olmuş bu demetim..
    arya gibiyim aslında bende..5.bölümü izlerken 2 bölüm öncesini unutuyorum..blog yazılarını okuyupta,onların dizinin ıcığını cıcığını herbişeyini yazdıklarını görünce baya şaşırıyodum nasıl hepsini unutmadan yazıyolar diye ama not alma işini öğrenince kafama yattı aslında..fena fikir diilmiş..^o^
    diziyide henüz izlyemedim ama en kısa zamanda izlenicekler listesinde..merak ediyorum herkes çok güzel bahsetmiş diziden..:)

    ayrıcaa yuçun dudağı meselesinde çooook güldüm..yazıların başına uyarı koy bence bebişim..sonra benim gibi dengesiz oturup gülüyorum derken düşme tehlikesi geçirmesin millet.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha spoiler uyarısı sonrası yazim kendi kendine gülme uyarısı hehe :) valla Mati'le beraber izledik ya böyle uzun uzun yazmamın en büyük şeyside bu durum baya konuşarak izledik çünküm =)

      Sil
  4. aaa hacit bak ne hatırladım bu katil teyze aklandı mı nold, Heri o tecavüzcüyü öldürdü bi tane cinayetten aklanmış olması gerek dimi?
    Olm negzel yazmışsın yaaa deneyimli blogcu olunca farklı oluyor işte bak, ben yazmayı unuttugum sahneleri hatırladım he lkdnfsd Yoochun'u affedemediğimi söyliycektm bak unuttum töh, bizim herinin yan kolu da unuttum neyse artık. Çoksel yazmışsın kaarşim elin kolun dert görmesin, karşılaştırmalı iyi yanlarını-kötü yanlarını yazman çok iyi olmuş cidden. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe kuzum seninkini okuyup böyle ayrıntıları hatırladım bende ya :) Teyze aklanmadı sadece teyze cinayeti işledi ama teyzenin planına göre katil daha yavaş ölecekti. Harry'nin koyduğu havlu ciğerlere su dolmasını falan sağladı daha hızlı öldü :)

      Sil
  5. rooftop prince ve the moon embraces the sun oyunculari bir araya gelmis gordugum kadariyla :))

    Izlemeye degermi? kac uzerinden kac veriyorsun yazmamissin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemeye değer tabiki 10 üzerinden 8 die düşünüyorum..Aslında kafamda çok soru işareti bırakmasaydı efsane olabilirdi ama kısmet işte :)

      Sil
  6. Ya tatil boyunca neden izlememişim diye mızmızlanmama neden olan bu yazıyı yazdığın için seni esefle kınıyorum canımıniçi :) ellerine sağlık, parmak uçlarına kuvvet versin rabbim izledikten sonra daha detaylı yorum yapacağım inşaAllah canım benim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın kuzum ^^ Geniş vakitte değilde dar vakitte izlenince bazen daha tatlı geliyor hehe ^^

      Sil
  7. bende çok merak ettim, izleyeceğim :)
    banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ^_^ Takibe aldım sizi okuyacağıma eminim ^^

      Sil
  8. Ne güzel yorumlamışsınız ne karışık bir diziydi ömrümden ömür gitti ama bu karışık dizi ancak bu kadar anlatılabilir

    YanıtlaSil
  9. Harry nin vurulduğu sahne kaçıncı bölüm

    YanıtlaSil
  10. Harrynin vurulduğu sahne kaçıncı bölüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izleyeli 3 yıl oldu :( ama son 3-4 bölümden birindedir..

      Sil