26 Şubat 2013 Salı

Love Phobia/도마뱀

Lee Ae-ri ve Joo Kang ilkokulda birbiriyle tanışmış iki arkadaştır. Lee Ae-ri uydurduğu hikayelerle arkadaşlarını kendinden korkar hale getirmeyi adet edinmiştir. Ondan korkmayantek kişi Joo-kang'tır. Ae-ri'ye göre ona dokunan lanetleniyordur ve kime ona dokunmamalıdır.

Ae-ri ve Joo Kang'ın ilişkisi Joo Kang'ın ailesiyle Seoul'e taşınması sonucu yarım kalmıştır. Yıllar sonra üniversite sınavına hazırlanmak maksadı ile Joo Kang Ae-ri'nin yaşadığı tapınağa gider. Birbirlerini seven iki genç bir neden sonucu ayrılırlar ve Joo Kang 8 yıl boyunca Ae-ri'yi arar. 8 yıl sonra Ae-ri'yi bulan Joo Kang bakalım bu aşkı sürdürmeye devam edebilecekmidir?

Hikayeyi spoiler vermeden anlatmaya çalıştım. Senaryo için şunu söyleyebilirim ki acı dolu bir hikayeyi masalsı bir dille efsanevi bir şekilde anlatıyor. Ae-ri'nin küçükken anlattığı masalları her nekadar küçük bir çocuğun oyunları sansakta hayatta kalmaya çalışan bir çocuğun hayat mücadelesi olduğunu ileride çok iyi bir şekilde anlıyorsunuz.

Hikaye ve olaylar itibariyle biraz Heavenly Forest havası sezinledim. Fotoğraf sergisi ve ölümcül hastalık ambiansı ile birde kadın oyuncuların tip  olarak benzemesindende ötürü.

Kısacası şiddetle tavsiye ediyorum.





Trailer



2 yorum:

  1. Ya ben seni bi şurdan öpem yaa.. ben her yerde acaba bi allahın buloku şu filmi anlatmışmıdır öle boşuna indirmiyem bari diye kendimle cebelleşirken ahanda ne göreyim demet yazmış.. var sizde bi ayak biliyom bahar cadısıyla ikiniz kalp neyim okuyonuz biliyom yaaa.. 3. gözünüz açık yada bilemedim ben onu:D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla kalp kalbe karşı kaarşim bugün ben senin istediğin ev yapımı tonik ve peeling gibi şeylerin araştırmasını yapmıştım :D Not bile aldım bu hafta deneyeceğim sonrada yazacağım :D Bu aralar Eva gibi film terapisindeyim izledikçe yazıyorum :D

      Sil