7 Şubat 2013 Perşembe

Komşu Nedir? Kime Denilir?



Evden çalıştığımı birçoğunuz biliyordur. Aslında evde daha çok durmasamda komşumuzun tam bir ruh hastası olduğu gerçeğini zaten biliyorum lakin sürekli evde durunca ve sürekli aynı işkenceleri yaşadıkça dahada dayanılmaz bir hale geliyor.

Komşumuz bizim 3 katlı müstakil binamızda bizim bir üst katta oturan şahıs.En alt kat zaten ticaretle uğraşan kiracılara ait ve girişlerimiz farklı olduğundan görmüyoruz birbirimizi. Komşumuz titizliği ile övünen bir kadın olmasına rağmen evinin camlarını daha az yorulmak adına vileda ile siliyor. Daha kaç kez uyardık saymadık ama altta katta oturan bizlerin camlarını mahvettiğini bildiği halde böyle silmeye devam ediyor. Çünkü kendinden başka kimseyi düşünmeyerek yaşıyor bu kişi.

Bizim mutfak camlarımız bahçedeki bodrumun çatısına bakıyor. Bayat ekmeklerimizi bodrumun çatısına ufalıyoruzki kuşlar yesin diye. Komşumuzsa ekmeği torbayla atıyor çatıya. Çünkü kuşlar için ufalamak hiç hoşuna gitmiyor; kim yorulacak, torbayla atalım onlar poşetler götürsünler diye düşünüyor sanırım :)

Bitmiyor birde 3. kattan çöpü indirmeye üşenerek torbaladığı çöplerin balkondan bahçeye atıyor. O sulu çöpler dağılıyor parçalanıyor günlerce köpekler kediler tarafından eşeleniyor ve komşumuz öyle topluyor çöpü. Bahçemizi ikiye böldük binanın duvarına yakın olan kısım bizim kısım ve annem komşumuzun çöp attığı o yerlerde çiçek yetiştiriyor. Yani bizim kişisel alanımıza her şekilde tecavüz ediyor.Yıllarca bunu söyleye söyleye dilimizde tüy bitti. Komşumuz çöpü balkondan aşağı atmadığı zamanlarda merdivenlerden indiriyor ozamanda o çöpün suyunu akıta akıta iniyor ve tabiki o geri dönüp silmediğinden o çöp merdivenlerde siyah lekeler bırakan koku organizmaları olarak yaşam formuna devam ediyorlar.

Bitmedi. Komşumuz gece 4 te bile çamaşır makinesi açan bi insan. Beni çoğunuz biliyor gecem gündüzüm pek yok. Komşumuzda sanırım hiç uyumuyorki gece 4 te bile o makineyi açacak kudrete sahip.

Birde kendisi eşi uyurken eşyaların yerini değiştirmeyi çok seviyor.Yılda bir evdeki eşyalar değiştiğinden sıkılmıyor bu konuda. Yaklaşık bir yıldır gece 2 civarında benim odamın üstündeki oturma odalarının eşyalarını sürükleyip duruyor. Yani o parkenin çiziliş sesini her gece her gece duymak mahvedici olmaya başladı. Bir yıldır bunu yoğun yapmasının sebebide şu eşi parkeleri değiştirmediği için komşumuz hususi ihtimamla parkeleri çiziyorki eşi yerine laminant parke yaptırsın.

Ama hala bitmedi. Birde bu tüylü çıkan yeni halılardan gelmiş komşumuza bi yerden. Haftada bir kez evine torunu geliyor o evden çıktığının ertesi günü evin tüm halılarını minimum 2.5 saat maksimum 4 saat ahşap çubukla dövüyor. Tabi o halıları silkelerken alt kattaki garip demetgillerin balkonlarında çamaşır var mı yok mu hiç umrunda olmuyor. Annem bir çamaşırı defalarca yıkıyor bazen.Hatta birkeresinde babaannem o silkelerken uyardı ve cevabı şuydu '' Halı silkelemektemi kabahat oldu'' . Bu cümleden kendisinin nekadar benmerkez biri olduğunu anlamışsınızdır. Çamaşır konusundada çok uyarmamıza rağmen hala bizim çamaşırlarımızın üstünden eşyalarını silkelemeye devam ediyor. Temizliği geçtim 3-4 saat aynı gürültüyü ben hiç kaldıramıyorum artı cumartesileri özel derse öğrencim geliyor ilkokul öğrencisi olduğundan kendisini derse odaklamak imkansız oluyor.

Ha birde komşumuzun dilencilerden kaçma huyu var. Mesela iki katın ziline aynı anda basılıyorsa ben balkondan bakıyorum kim diye. Dilenci ise açmıyorum. Ama komşumuz genelde kapıyı açıyor ve içeri kaçıyor. Çünkü dilencilere para verirse zengin olamaz. O yüzden bende gelen dilenciyi,davulcuyu üst kattaki hanım teyze çok hayırseverdir ona çıkın deyip teşvik ediyorum. Tek başına bi genç kızı ne olduğu belirsiz biri ile aynı apartman boşluğunda bırakmanın cezası olarak.

Artık okadar daral geldiki annemin bana Allah kitap yemini vermesinden ötürü üst kata çıkıp ne yapıyosun sen kadın diyemiyorum ve patlamak üzereyken bloguma yazmak geldi.

İnsanlar kendi aşağılık komlekslerini işte böyle çekemedikleri insan üzerinden bu şekillerde çıkarıyorlar. Bu gibi insanlar yüzünden hayat çekilmez hale geliyor.

Umarım yakın zamanda kendisi öldürüp hapse girmem ^^

Ohhh yazdım ferahladım acık...

Ne yapsam bilemiyorum. Bi akıl verebilen olur mu =)

34 yorum:

  1. ayy benimde geçen seneki apart arkadaşım mecburen bir erkek idi ve yapmadığı pislik kalmamıştı çocuğun.. onun yüzünden tuvalete yalnız gidemez olmuştum.. bi ara inşallah tez zamanda gay olursun diye dua ediyodum..
    sizin komşunuz bence temiz falan değil bencilin tekiymiş.. ama bildiğim kadarıyla artık böyle şeylerde şikayet edebiliyorsunuz hakkında suç duyurusunda bulunabiliyorsunuz.. türkiyedeki evimizde ahanda aynı bunun gibi bi yan komşumuz vardı.. her pazar balık kokusunu mangal kokusunu çekmek işkence oluyodu annemler suç duyurusunda bulundular.. ihtar aldı.. eğer ikinciye tekrarlanırsa toplum huzuruna zarar vermekten para cezasına çarptırılacaktı..bit beyinli bunlar ondan öyle oluyo.. ne çabuk yazdın yahu bu arada.. 2 dk. önce şikayet ediyodun tibitte baktım yeni yazı gelmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım beyaz masa saçma sapan bi yer görme yapıo yani olayın üstüne gelmesi falan lazım ama şikayetten bir hafta sonra dönüolar düşün yani.. Bizde akrabamız mevzusu geçen şahıs :D

      Sil
    2. Ama psikojik bezdirme yöntmlerin varsa ben uygularım anlatabilirsin :D

      Sil
  2. Kız Demeeeeett. Bu kadına Korenin saesang hayranlarından yollamak lazım. Artık içeceğine zehir mi atar, kapısına çöplerle yazı mı yazar naparlarsa :D Sen de uzaktan zevkle izlersin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün dilencileri üst kata yollluyom ama içinden bitaneside katil falan çıkması hepsi düz dilenci çok üzülüyom :'')

      Sil
  3. ben apart arkadaşımın alerjisi olduğunu bildiğim için gidip kedi almıştım.. çocuk kaç ay odaya uğramadı :)) valla hastanelik olmuştu kedi yüzünden.. pişmanmıyım?? hayır..
    sizin akraba oluncada ses edemiyonuzdur.. öylesi daha kötü bee..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leopar falan beslesem yeri ozaman bence :D Ancak keseer bu davranışları skdfhksjdhf

      Sil
  4. öldür! asdfghjhgfdsdfg

    şaka bi tarafa allasen o kadını nasıl çekiyosunuz ya.. ben çoktan ağız burun dalmıştım helal olsun sabrınıza.. apartmanda yaşamayı bilmek de bir kültür işte.. hanzoymuş kadın resmen.. kadının kocasını da fiştekleyin almasın parke falan kalsın o çentikli parkelerin içinde dfdsdffdsd

    he bi de viledayla cam silmek nidir allasen nidir?? deyze araba fırçası var verem mi? titizlik böyle olmaz yok kabul etmiyorum jhgdsdfg

    belediyeye mi ne bi yere şikayet edilmiyo mu böyle tipler? et kurtul.. edilmiyosa da "gelin yukarda çöp ev var, dana kadar fare üretmiş ilaçlayın" de, bi şansını dene belki yanlışlıkla zehirlerler kadını :)

    başında eppek kır yeminini boz git hallet şu kadının işini kaarşim, güveniyom sana kjhgfdsdfgh

    YanıtlaSil
  5. ahahahaha araba fırçası ile apartman kapısını yıkıyo kaaarşim onun bize zararı yok diye bu anektodu eklemedim :D kafamda ekmek kırayım ya Allah deyim södfhkjsdhfkjdhsf bol miktarda çamaşır suyu ile kanıtları kararttım mı ohh mis :D savolun :D

    YanıtlaSil
  6. adresi ver adresi gelem benimşahsi tetikçim var annem ama bi şekil yapak benim üst kat ve karşı binamdaki komşuları da ortadan kaldırak BİŞİ YAPAK!!!seninki gene yılda bi değiştiriyor benimki her gece har har har bişi çekio tak tak diye bişi çakıo duvara o yetmiyor duvarı darbuka olarak kullanıyor dıptıs dıptıs gece aşşada komple dinliok İT! KArşı binadaki de tavuklar, horozlar yetiştiriyor orospu karıyla etmediğim kavga kalmadı en son o horozu sokcam götüne bele mıh gibi toparlak kalcak gecenin kaçı olursa olsun kolonları felan bahçeyi çıkarıp son ses müzik açıyorlar bi de, bu askere oğlunu gönderdi hele o geceyi sorma dimet bacım hiç o geceyi sorma :::)))))) sağ gelcek mi o çocuk ben bilmiom yani ::::))))))))))))))) allam bak nası geldi enseden enseden sıçradı sinirim. Olm halı silkelemek de mi kabahat olduya cevap veremediniz mi? sokamadınız mu o çubuk dalaktan, deşemediniz mi? mian kelin ilacı olsa başına sürer annem ne yazık ki sana sunabilceğim en iyi tavsiye ALNININ ŞAKAĞINDAN VURAK!!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YAzdıına gülmekten sinirimi unuttum lan okadar bencilliği sindirmişki biran düşünüp hatalı olanın biz olduğunu sandık anlar die hee pardon die döndük ama anlamamış :D :D sen deyince bizim yan komşunun oolu geldi aklıma eski model bi murat otomobili var gece 3 te kibariye çalarak parkedio arabayı bazen saatlerce kibariye konseri verio mahalleye :D bende sabahları erken çıkıp arabayı kolluodum yerindeyse araba bi çizik çekiodum :D arka kaputu full çizdydim sdlkhfkajdsgjdfg uzun zamndır kesti kesmese senden ala oç yok yazacaktım çiviylen :D

      Sil
    2. SLKDNFSDKFNlskdnflksdfnsldfnslkfn ÖLDÜM AHANDA ÖLDÜM CESEDİMİ KALDIRIYORLAR ÇENEM AÇIK GİTTİM HA lksndlkfnsdlkfnslkdnflsd "arka kaputu full çizdydim sdlkhfkajdsgjdfg uzun zamndır kesti kesmese senden ala oç yok yazacaktım çiviylen :D" bu kısımda depindim özellikle lskndfskdnfslkd

      Sil
    3. Belki çizikler arttıkça üstün zekası ile sorunu anlamış çözüme gitmiştir işalla öyledir yoksa o ayyaşla çok fena uuraşcam :D Ama yengem öyle değil arabası yok mesela arabası olsa çogzel olurdu :D Kadının kıymet verdiği bişe yok keşkeme olsaydı :D

      Sil
  7. adresi ver adresi gelem benimşahsi tetikçim var annem ama bi şekil yapak benim üst kat ve karşı binamdaki komşuları da ortadan kaldırak BİŞİ YAPAK!!!seninki gene yılda bi değiştiriyor benimki her gece har har har bişi çekio tak tak diye bişi çakıo duvara o yetmiyor duvarı darbuka olarak kullanıyor dıptıs dıptıs gece aşşada komple dinliok İT! KArşı binadaki de tavuklar, horozlar yetiştiriyor orospu karıyla etmediğim kavga kalmadı en son o horozu sokcam götüne bele mıh gibi toparlak kalcak gecenin kaçı olursa olsun kolonları felan bahçeyi çıkarıp son ses müzik açıyorlar bi de, bu askere oğlunu gönderdi hele o geceyi sorma dimet bacım hiç o geceyi sorma :::)))))) sağ gelcek mi o çocuk ben bilmiom yani ::::))))))))))))))) allam bak nası geldi enseden enseden sıçradı sinirim. Olm halı silkelemek de mi kabahat olduya cevap veremediniz mi? sokamadınız mu o çubuk dalaktan, deşemediniz mi? mian kelin ilacı olsa başına sürer annem ne yazık ki sana sunabilceğim en iyi tavsiye ALNININ ŞAKAĞINDAN VURAK!!!!!!!

    YanıtlaSil
  8. Okurken ben burada krize girdim yeminle :D hoş bizim komşularında aşağı kalır yanı yok ya neyse :D Allah sabır versin ne diyeyim :D

    YanıtlaSil
  9. oy annem şimdi napıyoruz biliyor musun? sen tam olarak sizin evi tarif ediyosun bana ben de birkaç kişiyle oskarlık bi rol sergileyip kadının ordan topuklarını çıkına vura vura kaçmasını sağlıyoruz :) akraba falan tanımam lan ben gider döverim olmadı yan komşuyum der "çöpleri insan gibi dökmediğinden köpekler basıyo burayı çok kötü kokuyo" der şikayet ederim yaparım benden beklenir bkz.ses çıkaran üst komşuyu karakola bildiren abla kardeş kshfbsgkhdghdfhff
    he diyosan varlıkları çok gereksiz öldürürüz karşim hiç sorun değil bahçeye de gömeriz bitkilere gübre olur kjsdbldskfbgdfkgjd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dsklfhjdsfgkjsdf yannız biz evden 25 metre çapındaki çember içindeki tüm komşuları tanıyoruz ve artı burda herkes ev sahibi la kiracı yok skldfkjsdhfjh ama öldürmek okey bence çok şaapmadAn öldürek.. organik bir çürüntü olarak toprak anaya çok yardımcı olacak ^^

      Sil
  10. bu karı akrabanız mı o kısmı anlamadım?

    Valla Allah kolaylık versin. Ço şükür komşu sıkıntı hiç çekmedik ama benim odamda çok felaket gürültü konumda, üst komşumuun 2 bebesinin odası, yan tarafımda yan komşunun mutfağı bele bi absürt bizim ev sistemleri.

    Neyse, Kovun olum o kadını ne çikiyonuz. Yada sar ibneliğe sende, yemin mi kalır böyle olayda.

    Allah sabır versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı soydan değiliz..Amcamın eşi kdsfjkshdfjh ibneliğe sarmaya başlıcam yakında ibnelik bnden sorulur sdkfksdhfkshdf

      Sil
  11. Sen de onu rahatsız et. Neden? ÇÜNKÜ HAK EDİYORLAR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla nasıl rahatsız ederimin yollarını düşünüyorum ehehe :D

      Sil
  12. Allah böyle tiplerden korusun bizi.Bizimde manyak bi alt komşumuz vardı her duyduğu sesi bizden bilirdi.Bi kere biz yatarken telefonla aradılar gecenin kaçında ana avrat küfredip aşağı inerken tuttular kolumdan.Ayy hatırladım gene sinir yaptım.
    Beybi kiracı felansa ciktir edin gitsinler yorumlarda akraba bilmemne gördüm ama ev sizinse çıkarın gitsin çekilir mi o yaa ağzını burnunu kırmak lazım.Komşularımız bizim gene çok iyiymiş yaa şş su geliyo cama deyince özür dileyip yaptıkları işi bırakıyolar felan.annem zamanında pis korkuttu onları :P
    Demet o kadına bi şekilde zarar ver bacım ben şurada sinir oldum yeminle bişi yapın ona

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amcamın eşi olmasa çoktan işi bitmişti... Cidden annem tutuyor hem fiziki hem psikolojik manada dkjhfksjdh :D Birgün gerçek manada patlayıp götüne pıçağı geçirebilirim :D

      Sil
  13. snaypırlarımı yolluyom karşim. kafasına sıktıracam.
    Bizim böyle bi komşumuz var, sürekli kediler niye balkona çıkıyor, sizin balkon niye kirli, evinizden ses geliyo bilmem ne diye kapıya dayanıyodu. Bi gün sabah erken gelip odanızdan ses geliyo tık tık nedir çekmek zorunda mıyım didi. allaah yataktan fırladım gittim kapısına sen ne diyon lan dedim, çocuk mu var evde duvara vurcak habire rahatsız ediyon bizi, ben de senin bokum gibi sesinden tiskiniyorum ama bişey demiyorum fayşe kadın. neyse işte kamyonla kavga ettim kendisiyle. O günden sonra şikayeti kesti. böyle lazım oluyo. küfür etmen lazım karşim. Öyle çözülür bu sorunlar. bi de halı silkmek yasak belediyeyi çağırırım de. ayağını denk alsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bundakini aşağılık kompleksinin üzerine gidiyorum. Bizde böyle onun saydığı kişilerin bulunduğu bi ortam olsun orda ayar veriyim diyorum.. Bu planlarımı gizli tutarak annemden koruncam kjdhfkjsdhf yengem olmasaydı çoktan küfürü basmıştım :D Yannız nasıl içten dua ettiysem bugün yağmur yağdı bizim cam tertemiz şsakdjflkjdhsf

      Sil
  14. Ayy herkeste var böyle komşular sanırım. Viledayla cam silmek nedir allasen aksjdfaksdf İğrenç.

    Bizim binada da var böyle iki buçuk tane. Buçuk dediğim teyzede alzaymır başlangıcı varmış kadın bir gün dünya tatlısı bir gün öldürelesi nalet bir kadın sabrediyoruz mecbur.

    Diğer ikisi de çok fena. biri önceden sabahın körü gecenin kör vakti demeden kapıyı çalar daha kimin geldiğini göremeden bir bakardık kadın salonda oturuyor öyle bir komşuydu asdfasdfsd En son kapıyı açar açmaz giriş deliği bırakmamaya başladım bir iki soğuk konuştum da huyundan vazgeçti kurtulduk. O da temizlik konusunda sizin komşu kadar titizdi (!!!)

    Bir diğer komşumuz da evlere şenlik. Şimdilik bize pek zararı yok bu yüzden işin eğlenceli kısmındayız ama diğer komşulara illallah ettiriyor. Hatta mahalledeki esnafa bile bulaşıyor. Üst kattaki çocuklu aileye gidip "Sen çocuk bakmasını bilmiyorsun sakın bir daha doğurma, bu çocukjları bilmem nereye götür" gibisinden uyarılar yapıyor :d Kavgalı olduğu alt komşunun balkonuna bilinçli bir şekilde çöp atıyor sonra gururla ben attım diyor falan asdkjfhskljadf Çatlak resmen! Önceden kiracı olan bu teyze şimdi ev sahibi olduğundan birisi bir ses çıkarsa "Ben artık mülk sahibiyim sesimi çıkarıcam herhalde" şeklinde savunmalar falan yapıyor ölüyorum dinlerken askdjfhksadjf

    Velhasıl kelam çözümü sabır başka yolu yok. Allah yardım etsin hepimize :D Ne kadar da yazasım varmış meğersem ksdjfsdkf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah kuzum Allah hepimize sabır versin dün ben içten mi dua ettiysem ne bugün yağmur yağmış ve camı bizim silmemize gerek kalmadı (vileda olayı dün olmuştu)..

      Annem bugün gene bana sarılıp bişe deme boşver Allahından bulsun falan dedi.

      Bende hakkını yedirmek bi müslümana yakışmaz diyorum ama bakalım :D

      Sil
  15. Allah sabır versin mi desem bilemedim ki, ben şimdiye gidip ümüğünü sıkmıştım :D Aman seni teşvik etmiş olmayayım :D Etraf böyle bilinçsiz insanlarla dolu maalesef, üstte bir kat daha yok mu ya, senden gider onun camlarına pis su atardın. Ama ne yaparsan yap bu tiplerin umurları olmaz, ister bağır ister kısasa kısas yap aynı kalacaklardır. Ev alma komşu al dedikleri ne kadar da cuk oturan bir söz. İnşallah kocası parke yaptırmazda görür gününü! :) Enemm yengen mi o senin? Yorumlardan şeettim bak şimdi, neden yengeler hep gıcık olur ki? Allah sabır versin Demetim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım onların üstü çatımız :) Yengem ya doğrusu şu iki amcam var ve eşleri ikiz. Diğer yengem nekadar kardeşini tutsada üst kattakine göre iyidir ama üst kattaki yengem annem gelin geldiğinden beri çektirmediği işkence kalmamış :(

      Sil
  16. Yazıyı okurken kafayı yedim resmen! Kapısının önüne mahallenin kedilerini koysana, birazda ekmek ufala oraya(Benden duymadın bunları :D) :D Oooohh mis :D Onun dışında Allah sabır versin size. Bizim komşumuz harika bir insan hatta belki biz biraz fazla gürültücüyüz ama kadının gıkı çıkmıyor yaa. Gürültü yapmamaya ben çalışsamda kardeşlerim çok ses yapıyor onları engellemek sıkıntı..
    Yorumları okurken gülmekten bir hal oldum valla yaa :D
    Ben senin bloğuna ilk defa yorum yazıyorum galiba. Geç oldu ama merhaba ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha teşekkürler ^^ Twitterdan konuşuyorduk diye hatırlıyorum yamulmuyorsam ^^

      Masal kitabımın yırtık sayfalarını okuyorum ama yorum yazdımmı hiç emin olamadım :)

      Ziyaretin için teşekkürler^^ Umarım memnun kalmışsındır hehe ^^

      Sil
    2. Ben pek twitter kullanmıyorum, oradan konuşmamışızdır ama belki başka bir yerden tanışıyoruzdur :)

      Sil
    3. Zen isminde bi kullanıcı vardı karıştırdım sanırım =) Olsun önemli olan tanışmak eheh ^^

      Sil