21 Şubat 2013 Perşembe

İlk Çekilişimi Kazandım ^^

Dün öğle civarında Meli kargomu ptt ye verdiğini bildirmişti ^^ Bugün öğlen civarıda pttden aradılar ben eve geldiğimde kargomda beni bekliyordu ^^


Hediyem güvenle gelmesi için güzelce paketlenmişti^^


Meli'nin diğer bir süprizi kivili maske oldu ^^ Kıyıp ta kullanabilecekmiyim bilmiyorum ama ^^


Photobooku çok kaliteli bayıldım tasarımı falan müthiş..Bu adamlar bu sunum işlerini çok iyi biliyorlar.




Meli'nin çekilişi güvenle yaptığına inanmanız adına her aşamasını fotoğraflamak istedim ^^ Jaejoong sevgisini benimle paylaştığı içinde kendisine teşekkür ederim ^^


Çekiliş sonuç yazısına ulaşmak için; tıklayınız

Meli'nin blogunu ve yazılarını takip etmenizi öneriyor ve kendisine tekrar teşekkürlerimi iletiyorum ^_^

6 yorum:

  1. Her yerlerde şiddetle kınamaktan ben yoruldum sen ve Meli paylaşmaktan yorulmadınız ne diyeyim Taş olun, alem güzel kız görsün aşhfnjkfnkjhb İyi günlerde dinle yavrum

    YanıtlaSil
  2. Ve bende tekrardan rica ediyorum kuzu hihihiihihihi ^___^ Güzel güzel dinle XD

    YanıtlaSil
  3. demet kızın kocaman kocaman güzel gözlerini gördük ya albümü kazanmamak daha iyi olmuş :)) dur la ben çekilişe katılmamıştım kiii... kuzum senden artık şöle bi cecung pozları felanda bekliyok ama bil yani :))) cecung gören anarşist pozu mesela :)))) güle güle dinle canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha :D Studyoyu kurdurdum siyah ocemide sürüp JJ pozlarını vercem şimdi :D Anarşik ruhumuda yansıtarak mikemmel bi aroma tututurucam iaşşal :D

      Sil