23 Şubat 2013 Cumartesi

Full House 2










Kore dizisi izleyen birçok kişinin en başlarda izleyin tavsiyesi aldığı ve birçoğumuz efsanesi sayılan Full House'un ikinci sezonunun çekileceği çok çok öncelerinden bilinen bir mevzuydu. İlk cast açıklandığında başroldekileri hiç izlememiş olduğumdan üzülmüştüm. Ama ilk resimlerle olabilir neden olmasına moduna geçmiştim.

Diziye başlamadan evvel herkes kötü vasat falan desede Kore dizilerinin yılmaz izleyicisi olarak sonuna kadar izledim. Ve itiraf etmek gerekirse sıkılmadanda bitirdim.

Dizinin bölümleri 35 dakika civarında bir uzunlukta 32 bölümü var. Biraz anime serisi modunda izledim. 

Özetlemem gerekirse; Lee Tae Ik annesi ve babası ile babasının onlar için inşaa ettiği Full House adı verilen malikanede yaşamaktadır. Tae Ik'in babası ülkenin en zenginleri arasındadır fakat açıklanmayan nedenlerle ölümü sonrası bütün mal varlığına el konulur yada kaybetmiştir. Tae Ik'in annesi eşinin ölümünü kabullenmediğinden yarı meçzup bir biçimde JAponya'daki kız kardeşi ile yaşarken Tae-Ik'de Full House'u yatırım olarak alan U Entertainment'te şarkıcılık yapmaktadır. Tae-ik bu idol yaşantısını her nekadar istemesede Full House için katlanmaya çalışmaktadır.

Jang Man-ok yada Jang  Michelle anne ve babasının ölümü sonrası büyük babasının hapkido kursunda bir hapkido eğitmeni olarak büyümüştür. Her nekadar hapkidoyu sevsede sanal bir mağazası vardır ve Manokine giyim olarak ek gelir kazanmaktadır.

Man-ok'un dedesi birkaç aylığına yurtdışına çıkınca Man-ok salonda bir mağaza oluşturur ve Tae-Ik'in yer aldığı grupla mecburi ilişkilere girmek zorunda kalır.

Bundan sonrası biraz spoiler içerebilir.

Klişe bir senaryo biçimiydi ama Kang-hwi 'yi gereksiz çirkinleştirmediler. Bu yüzden çok soğuyup izlememe gibi bi durumum olmadı. Bazı yerlerde No Min-wo'yu özellikle soymaya gayret etmişlerdi falan buda gözümüzden kaçmadı ama şu varki bu çocukta bi asalet var. ^_^ Birde herkes saça takılmış ama ben bayıldım hatta düz halini hiç sevmiyordum ^_^ Ama Jang Man'ın saçları içni aynı şeyi diyemem düzleştirsin diye dua ettim neredeyse birde kız stilist ama bazı yerlerde çok sikko giyinmişti ben bile pijamamla daha coolum Jang-man'dan :D


 Her nekadar Tae-ik beni dizi boyunca asaleti ile bezdirsede çok güzel sahnelerde vardı bu sahneyi unutcağımı sanmıyorum mesela.

En önemlisi dizi sonu güzel bağlanmıştı. Mundar etmeden bitirdikleri için çok minnettarım ^_^ Çok mükemmel diyemem ama 10 üzerinden 6-7 civarında bir not alarak izlenilebilecekler arasına girmeli diyorum ^_^




6 yorum:

  1. Yarım saatlik olması ve çoğunlukla eğlenceli bir dizi olması ile baya sarıyor ama beni 20li bölümlerde öyle bir sıktı ki ep24 de bırakmak zorunda kaldım. Aslında Full House 1'i de yarım bıraktığımı ele alırsak bendeki sistem hep aynı ilerliyor sanırım. Yinede bir ara bitirmeyi hedefliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O bölümleri azıcık sıkıcı sayılabilir kuzum ama her dizide böyle kilitleyen kısımlar var ^^

      Sil
  2. 2. bölümde ölüyordum ama sonrasını çok şeker kurtardılar bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eehehehe sauna sahnesindemi bende can veriyodum az daha akdsfhkjsdhf

      Sil
  3. ben bitirdiğimde de söylemiştim beğendiğimi.. çok bişey beklememek gerekiyo izlerken.. eğlenceliydi bence..

    tae ik'in saçları son bölümlere doğru lahana gibi olmasaydı adama hayran kalarak bitirebilirdim diziyi ama kısfmet :f

    şu yancı çocuk gıcık etmişti beni.. man ok'a sırnaşması falan öf dur tam da hatırlamıyorum uzun zaman oldu izleyeli ama gıcık olmuştum ha jhgfdsadfg

    kısacası ilk full house kadar güzel olmasa da iyiydi hoştu sevdim ben :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kuzum sanat eseri beklemiodum sdkjfhkjsdhf

      Sil