22 Şubat 2013 Cuma

Doomsday Book/Kıyamet Kitabı

Geçen günlerde kızlar hangoutta toplaşıp bu filmi izlemeye başlamışlar ben rahatsızlıktan ötürü yetişemedim bunlarda bir olup beni film çok güzel diye kafaya almışlar. Hatta film yazısını bana spoiler olmasın diye yazmıyormuş gibi takılıyorlar.

Neyse bende oltaya gelmişim nasıl güvendiysem bu chapSıs eziqlere skjdfhjskdhf



Filmin adı Doomsday Book 3 kıyamet hikayesinden oluşan bir film. Kızlar güzel güzel dedikleri için izlerken lan bunamı gülmüşler nasıl insan la bunlar deyip arkadaşlığımı sorguladım meğersem onlarda beğenirsem endişesini taşıyorlarmış. Filmin sonuna kadar gelecek güzel sahneleri beklesemde ı ııh olmadı :(

Neyse ilk hikayeden başlayarak biraz anlatıyım. İlk hikayede ailesi tatile çıkan gencimiz annesinin verdiği listedeki işleri yapmaya başlıyor. Annesi afedersiniz bi yediği tabağa sıçmamış okadar pis biriymiş. Çöp yığınları arasında çürük bir elmanın içindeki hücre mutasyon geçiriyor. Kore'de çöplerin cam-plastik-organik gibi ayrıldığını az çok bilirsiniz. Organik çöpler yani yemek artık vs'ler hayvanlara yem olarak öğütülüyorlar. Filmdede bu organikler bir ineğin önüne seriliyor. İneği kafasına baltayla vurarak öldürüp kesime yolluyorlar. Çöpü atan genç akşam hongdae'de o mutant elmalı organik atığı yiyen ineğin etini yiyor ve...

Annesine bak oğlunu al annesi az hayvan değilmiş oğlanda aynı yolu tututo. Şiddettir,tecavüz eğilimidir,insan yemektir ne ararsanız var bir grip virusu hastası oluyor. Ve bu hastalık hızlı bir biçimde yayılarak insanlığı ele geçiriyor. Yürüyen ölmemiş zombiler birbirlerini yiyen insanlar falan. Neyse kanlı kusmalı sıçmalı sırf kızlar beğendi diye katlandığım bir hikaye oldu. Midem kendine zor geldi ^^

Neyse özetle insanoğlunu dünyaya getiren elma, insanoğlunun sonunu getiriyor özetle buna bağlanmış

İkinci hikayede insanoğlu ultra über robotlar icat etmiştir öyleki tapınaklarda bile işleri güçleri görecek robotlar tahsis edilmiştir. EE bu robotlar kamu malı olunca resmi kullanım süreleri falanda var neyse bir budist tapınağından bir teknisyeni bir robotu kontrol etmesi için çağırıyorlar. Ama robot bozuk değil, çağırma nedenleri ise robotun ruhsal aydınlanma yaşadığını ve Buda'nın onun bedeninde can bulduğunu savunmaları. Neyse efenim böyle bi makinelere bağlanma seranadı ,insanlığa dair çıkarımlar falanlar filanlar. Robotta bi konuşuo Buda.exe çalışıyor hacılar. Bide bu devirde bile elektronik sigara var orda adamlar resmen uzay çağında gibiler ama sigara hala normal !! Robotun konuşmaları çok bayıyo, ikinci hikaye çok sıktı beni.

Üçüncü hikayeye gelelim bence ilk ikiyi izlemeyin bunu izleyin derim. Efenim küçük bir kız çocuğu babasının uğurlu bilardo topunu kaybediyor ve babası farkedene kadar internetten alayım derken gidip uzaylıların sitesinden bilardo topunu alıo. Sonra tvler falan bas bas bağırmaya başlıyorlar dünyanın sonu geldi meteor yaklaşıyor falan diye. Hatta böyle acil durum kabinleri falan satmayabaşlıyorlar idrarı süzüp saf su yapan kabinler falan satıolar. Ana haberlerde kıyamete geri sayım yapıyorlar falan neyse. Bu kız annesi babası ve amcası ile yeraltında bir yere sığınıyorlar. Ve kız orda tvden sipariş ettiği bilardo topunun yolda olduğunu öğreniyo çok komik bu kısım. Neyse bunnar başlıolar siteyi aramaya güya siparişi iptal etcekler ama uzaylıların kod sistemi bizimki gibi olmadığından durduramıolar :D Neyse bunlar yeraltında çaresiz topun çarpmasını bekliolar. Top çarpıo dünya yanık materyaller yığınına dönüyo. 10 yıl sonra diyor ve yeraltında 10 yıl bekleyen bu 4 kişi kapıdan gelen yoğun ışığa dayanamayıp dışarı çıkıolar. Bakıolar Bilardo topu saplanmış aynen duruyo onlar dışında insan yok ve bir uzay gemisinden bir insan iniyor ve kıza elini uzatıyor ( Sanırım telepati ile alışverişinizde bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler diyo belkide makbuzu teslimat fişini falan veriolar ne bileyim) Bide anladıklarımız volum bilmem kaç kızın amcası yeraltında 10 yıl yaşayınca tanrı ona çok çile çektin deyu rastalı saçlar vermiş yada 10 yıl yıkanmamaktan kir baalamış ne bilem sdkjkjsdhf

Ofhh kızlar yüzünden sonuna kadar dayandım lakin son hikaye absürdlüğü ile beni benden alınca bende sizi size bırakmam yazarım dedim

AMAN HA İZLEMEYİN YAZDIKLARIM SİZE YETER!! 

16 yorum:

  1. Lan imana geldim yemin ediyom şu izleme azminle şodapskdiaspdkasdpkoasipdoaskd okurken ana demek filmde böyle şeyler olmuş dedim biz o derece izlemedik filmi. Konuyu bırakıp "ay kustu ay sıçtı ay öbüşmeye bak tiksirdim" gibi yorumlar yaptıydık sadece dasıjdoşasıdjaoşsdıjasodıj YALNIZ OLM SON HİKAYE ALLAH AŞKINA BU ADAMLARA MAYAŞ FALAN VERMEYİN NEBÇİM ADAMLAR PARA KAZANIYO YAAA!! Ve neden bu filmi seçtiler acaba türkiyede vizyona girrmesi için neden!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu trollemenizin acısını çok pis çıkarıcam yannız haberiniz olsun :)

      Hakkaeten su bile vermesinler hadi bu salaklar yazmış çekmişte bizim salaklar en kral filmleri trye getirmezken bunu nasıl getirmişler.. Allahtan vizyondayken görüp gidip boşuna para saçmadık kaarşim

      Sil
  2. dimettt "izleyin yazdıklarım size yeter" ne demek ama ya asdfghjklşi düzelt bak karşşim başına iş alma jdbflskdfgjbdhfg
    bu arada ben mydramalistte güncellememi yapıp filme 1 puanımı vermiştim göreydin ljdbasdklşgjbfh
    aslında bakınca konular "hııığğğ" dedirtiyo ama çekememişler :')
    olan sana oldu ya neyse artık kalp demet kalp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şima trollediniz izlerken heder oldum ciddi olsaydınız suvan sizle kankalığımı nasıl bitireceğimi düşünüyodum ha jdhfjsdh kalp taam kalp :D

      Sil
  3. oney la öyle? hikayelerin üçüde çok saçma geldi bana :D robotlu olan ney öyle :D güldüm resmen tövbe tövbe :D

    YanıtlaSil
  4. Canıms ya kıyamen, İyi sonuna kadar dayandın, yarıda bırakıp kızlar ben bunu sevmedim diyip yanımıza çömmedin, güzel bi anı oldu :3

    YanıtlaSil
  5. bişe diyim mi hayatımda bi sürü saçma film izlemişliğim var ama senin anlattıklarına bakılırsa bu açık arayla birinci olur..
    yeminle içim şişti okurken ya bu ne ki böle..bu kadar saçmalığa izlemeyi bırak okurken bünyem dayanmadı..sen nasıl izledin bunu çok merak ediyorum demetim.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızlar sen izlemeden yazmıcaz kesin ile çogzel deyip trollediler..Sonuna kadar acaba kızlar neyi sevdi diye düşünüp durdum yoksa izlemedim :D

      Sil
  6. Valla helal olsun bacım ben okurken tiksindim filimden bide izlemişsin hemde sonuna kadar azmine hayranım bacım önünde saygıyla eğiliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz izleyip 3 saat kaybetmeyin diye kendimi acılara siper ettim Asya'm ^_^

      Sil
    2. Benim koca yürekli bacım ^^ Seviyorum kız seni ;)

      Sil
  7. Ben robotlu kısmı sevdimdi. güzel tespitler yapıyodu abim.
    "İnsan ırkı.
    Her biriniz içinizde aydınlık ile doğmuşsunuz.
    Ama unutmuşsunuz."

    bah bah laflara bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buda robotta reenkarne olmuş sanke :Dsdkjhfskjdhf

      Sil