10 Ocak 2013 Perşembe

Twitter Zirvesi

Efenim biz bugün birkaç hafta evvel twitterda hepiniz huzurunda gerçekleştirdiğimiz buluşmayı gerçekleştirdik ^^ Ego'nun gelmeyişi her nekadar bizi eksik bıraksada kendisini bol bol anarak günümüzü geçirdik ^^

Öncei gün tipi olmazsa okeydir deyip buluşma kararı aldık. Soğuktan burnumuz düşebilirdi ama en önemlisi yollarda düşmeden yürümekti ve kol kola bir Taksimi karış karış gezdik.

Bırcı'ya kafasında at olan adamla-kanuniyi gösterdim ve yankeelik dediğin buranın yoğurdu Ankara'da yeme diyerekten burada kal temennimin temelini attım ^^

İlk evvela Bunka'ya girmiş olsakta menü-fiyatlar-yemekler konusunda mütabık olamayınca Öz Hongkonglular Et Sarayına gitmeye karar verdik dkjlnfgkjdf





Ben hep kapısını görüyodum buranın ^^ Neyseme küçük bir strateji ile açık büfenin ümüğünü sıkarak masanın ortasındaki döner standı donattık^^ Yemekler baya iyiydi. Sushisi hariç ^^ Mathiyle ekşili-tatlılı tavuğun imanına okuduk ^^ Yediğimiz şeyleri anlamadık çıkarımda bulunduk ama sormaya çekindik ya içinden garipli bişe çıkarsa diye ^^



Efenim Hongkong soguktu ama baya muhabbetin dibine vurduk.. Nasıl tanıştık, neler oldu gibi birbirimizi tanımadan önceki tüm geyiklerden özet geçtik ^^ Evet sendende konuştuk kdjnfkdjf Nasıl istenmeyen kız oldum onu anlattım dlfkjdkfjg

Lavaboya gitme maksadıylan peçete ve yemek çubuğu arakladık. Hatıra olsun diye karvizit ve evlere servis menüsüde aldık ^^ Bide konuşan klozetle tanıştık kjdfnkjlsdfjk

Sonrasında nereye gitcez napcaz derken ben bunnarı zorla uçan eve soktum. Lakin römantik yaklaşımımı sıcak bulmayarak koltuklar çok iç içe deyip beğenmediler ^^ Sonrasında Galata'ya yardırıp gereklişeyler'in dükkanına girdik. Sordum-bulamadım, bulduk beğenmedik derken azıcık sıcak alıp çıktık ^^



Arada tam Eva bi foto dedi o arada Leyla İle MEcnun'daki Hidayet geçti ben tam kimin geçtiğini anlatana kadar gittiydi ama Bırcı bak şu adamdı ^^



Sonra tünele doğru giderken Tranvay adı verilen bi yere girdik ^^ Etrafımızdakilere rahatsızlık vermiş olabiliriz ama kusura bakmayın ilk kez buluştuk olum biz ^^ Çok güldük çok hohoro hihiro olduk^^ Birbirimizin telefon sesinden wallpaperına hallendik-bakındık ^^ Etrafda özgürce Japon-Kore geyiği yaptık ^^


Kısacası unutmayacağımız -tekrarlamaktan çekinmeyeceğimiz bir gün yaşadık ^^ Tarihe not düşmek adına yazıyor unutmamak için vesikalıyorum janlarım ^^

Burdan Bırcı kaarşimin yazısınıda okuyun derim;  Biz birazcık buluştuk da üzerinize afiyet



20 yorum:

  1. ahahh kıskandımmm cogzel buluşmuşsunuz!! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı daha büyük zirvelere ^^

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. üstüme gelmesenmi sşdklfjslkdf

      Sil
  3. şunu mu aradın la klajdsflgdjhfkhlg
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7p7w2gDtA1r0zgyxo1_400.gif
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7z7vzHAnf1qc9272o1_r1_500.gif
    of bak ben de güldüm yine şuna kljdfsgkldhfhjjkh. başka bi gifin daha muhabbeti dönmüştü neydi o ya hatırlamadım bak fff.
    burcuda yorum yapınca burda ne yazıcam la muhabbeti oldu kendi içimde kdjlfkgdhfhjf.
    o değil de kafasında at olan adam etiketi ve "Öz Hongkonglular Et Sarayı" sayesinde gelecek aramalarını sabırsızlıkla bekliyorum dfljsbgfsdgdghsdf. ilginç aramlarda resimlerimiz çıkmasın da yazıktır kdjfblkgdghfgjghkg.
    şu adamı da hiç bilmiyomuşum he. yolda görsem biri bana "bu adam ünlü" dese hani nerde ünlü var tepkisi veririm gibi o kadar normal türk kfgblgkfgdfhsghjfsjf. böyle böyle bir sürü buluşma olur umarım çok eğlendim bu gün :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. etiketlerim çok cinyus oldu ama ya bakalım okurcanlarım nasıl rengarenk olacaklar skdjfskjdh hakketen çok düz türk deelmi :D öz hongkogluları bekliyom gelin demetgileee

      Sil
  4. Kıskanmadım Demetgız, yoğ asla.
    Sadece gece gece yemeklerden çekti canım, tek sorun o. Valla kıskanmadım *gözyaşını siler ve usulca uzaklaşır*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyeti bozduğum için pişmanlıktan ağlıom bende şuan T_T

      Sil
  5. Dur 2dk şurda öz hongkonglular et sarayına gülem lkdkajsdaşosdaipsdoaosdaspdğasdokpashıdygasdahsojıdokasdjasuıdojaopsdk

    Hına bak boşa giden ünlü görüyo musun! Her diziyi filmi izlicem bından gayrı İstanbula gelmeden önceki, böyle zorluklar yaşamıyım.

    Kafasında at olan adam spoin gibiyim pdasjdoıasjds sonra akşam anneme de gösterttim adamı ay insanlar nasıl eppek parası kazanıyo baa baa dedi.

    Neyse gidiyom ben yarın öylen :') Allam İstanbulu hiç bırakmak istemiyom ama bırakmazsam bi daa gelemem :')

    Tarihe çok hoş not düşmüşün canıms. Eline yöreene sağlık dopaksd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyvalla gönül dostları yüreğimize saalık :D

      Sil
  6. Öz HongKonglular et sarayını gözleri aramış biri olarak hala gülüyorum dimet lasjdalsfghjkjhgfds çekim yapcem derken ünlü kısmısınıda kaçırmışım ama zaten tanımıyormuşumda ^_^

    Çok güzel yazılar yazmışınız, teşekerelere, tekrar buluşalım inşalah ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işallaaa amin diyorum ^^ annemede lokantayı öz hongkong et sarayı die tarif ettim dlkfkldf

      Sil
  7. çok zalımsın demetim..
    buluşuyosunuz,bi sürü uzakdoğu yemekleri yiyosunuz ama resimlerini niye koyuyosunuz..vicdansızlar.. :(
    giden var gidemeyen var buluşamayan var teeeeeeeeee uzaklarda olan var..
    niyse yinede resimleri çoook beğendim..öz hongkonglular et lokantasına gitmek bundan sonraki tek hedefim.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzum tadına bakarken evde nasıl yapılır onu düşündük :)) işalla gelirsin senlede giderik ^^

      Sil
  8. Öz Hongkonglular Et Sarayını kullandın mı ya sdkfnskdfjnsdf ama hakkten Çin eşyaları felan olmasa tam havası oydu ya sldlkds götüm de dondu zaten höf bi da anca yaza giderim *hıh*

    Ora gereklişeyler miydi bilmiyom yannız manga satan yer olarak şaapıom ben orayı tabelaya falan hiç bakmadım he sorr kaybetti bizi şeysine bir de yanlış dükkan şeyi eklemeyin!!! lksdfn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ortadaki dönen stand bile törkiş törkiş kokuyodu zaten! ^^ dfskjkdhfgskjd çok pahalı olum nette daha ucuz mangakalar :D

      Sil
  9. burcu'ya da yazdım "çoh kıskanıyom oluuumm!!! :''''(((("

    burcu'ya yazmayı unuttum buraya yazam bari, fotoğrafın altına kim kimdir bi yazaydın, tanısaydım şurdan fakir fakir asdfghgf

    birgün buluşmak ümidiyle dostlar beni hatırlasın.. hadi bay..

    YanıtlaSil
  10. İlk resimde soldan Şeyma-Burcu-Demet-Saniye-Erva :D Genel olarak kaplanlı kazaağı yeşil kadife pantolonu olan kız benim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hee tamam tanıdım tek tek sağolasın asdfgfd yolda falan görürsem ünlü muamelesi yapcam size kjhgfdfg

      Sil
    2. Örselemesenmi bizi acaba :D

      Sil