6 Ocak 2013 Pazar

Bitirdiklerim,Aldıklarım...

Bu aralar yemeyip içmeyip maaşı kozmetiğe yatırdığım doğru. İhtiyaçla-zevki karıştırıp coştum sanırım ama bugün itibariyle durdurma kararı aldım kendimi :)

En çok Kavacık Gratis'e uğruyorum. Küçük bi Gratisimiz var bizim ama elemanları çok ilgili o yüzden Essence standı olmasa bile her hafta 2 kez gidiyorum :)

Bu ay 4 kere alışveriş yaptım baya bi para bıraktım oraya :)


 Bitirdiklerimle falan karışık yazıcam size :)


 Rossmann'ın Rival De Loop 4'lü kapatıcı paleti. Ben kuzenime aldırdım bunu ama aldırırken yüzüm sorunluydu kullanmaya kalktığımda kapatacak bişey kalmamıştı :) Yeşil kısımın üstüne cam kalemi ile kızarıklık yazdım kızarıklıkar için, pembe kızım sivilce gibi kabartılar için, pudra rengi kısım cilt kusurları için beyaz kısım aydınlatıcı :) Ben aydınlatıcı kısmını baya kaş ve göz pınarları için kullandım dibi göründü^^ Birdaha alabilirim ^^ (5 lira falandı)



  • Deneme amacı ile Maybeline'in BB'sini aldım. Ama hiç beğenmedim. Kapatıcılık sıfır,rengi bile dengelemiyor. 14 lira idi. İsteyene yollayabilirim birkez denedim ^^ 

  • Diadermine'nin cilt temizleme setinden memnun kalınca makyaj temizleyicisinide aldım Gratiste 8 liraydı. Kullanıyorum göz kapaklarımdaki tahriş azaldı ^^ 

  • Tubble Gum efsanem ^^ 

  • Pure Soap; bunuda gratisten aldım yine :) Kalıcılığı az değişik esanslardan oluşan ithal parfümlerdenmiş bu :) Üstüme sıkınca çarşaf gibi hissediyorum kendimi o yüzden yastığa yorgana odama sıkıyorum, temizlik hissi yaşıyorum^^

  •  Cathirine Arley'in efsanevi pudrasından aldım :) Flormar'ın pudra beni zenci gibi gösteriodu ^^




  • Geçen ay L'OReal Elseve'in Yıpranmış Cansız saçlar için olan şampuanını denemiştim. Bu ay kremiyle beraber aldım. Birçok ürünü vardı ama bu iş görür deyip şu maskesini önerdiler ^^ Saçlarım orjinal kıvrımlarına dönüyor. ^^ Artı maskenin kokusuna bayıldım!!




  • Gratiste Diadermine'nin T Bölgesi bandı kalmamıştı bende Nivea aldım. Eğer banyo sonrası gözenekleriniz açıldığında kullanırsanız faydasını görürsünüz. 11 liraya aldım ama içindeki bant sayısı az geldi :( Sürekli kullanımda çok işe yarayabilir ama bunun yerine şu ev yapımı ballı maske daha yararlı oldu bana.Azıcık daha fazla olsa süper olurdu..




  • Bunlar çeşitli dükkanlardan aldığım ojeler.. Pasific,Gabrini ve Orkideler İzmite'e gittiğimde Çarşıdan aldıklarım. Alix Avien T-Shop'tan aldığım, Essence de bizim Gratise gelenlerden ^^ Golden Rose'da aynen ^^




  • 3 Haftadır Balm'ın Schwing Eyeliner'ının bizim Gratise gelmesini bekliyodum. Tester var ürün yoktu sonunda gelmiş bitmeden aldım :) 15.50 fiyatı.Çabuk kuruyor,bulaşmıyor:) Golden Rose Rich Color Lipstickler 6.90 dı iki tane onlardan aldım birde Balm Girls Lipstick 12.50'ydi onuda cukkaladım ^^ Balm'ın rujunun ambalajını sevmedim ama kendisi çokgüzel ^^




  • Renkleride şöyle; (En sağdaki The Balm'ın Ruju) (Ha birde meşhur yağ emici kağıt aldım^^) Golden Rose'un altın rengi simli eyelinerından aldım 12 liraydı ^^





  • Kavacık'ta Watsons olmadığından şu alttaki aşkısını almak adına başka ilçeye geçmem lazım ama home office'in getirdiği üşengeçlikle nasıl olacak bilmiyorum. Maybeline'e 14 vereceğinize bu güzelliğe verin o parayı ondan kat ve kat daha iyi sonuç veriyor. Kapatıcılık ve renk dengelemede gayet iyi. Yazıyı yazdıktan sonra kuzenim arayıp ikinci ürün %50 kampanyası ile bana birtane aldı ^^ Birde benim gibi t bölgesi yağlananlar pudra ile sabitlerseniz sizin için yeterli olur ^^



 Golden Rose'un far paletini aldım ama beğenmedim pigmentasyon ve kalıcılık iyi değil. Bunu aldıktan sonra Lova Beauty'nin satışından aldığım Mac pigmentlerle aşk yaşayarak bunu unuttum hatta. 16 liraydı,keşke almasaydım :(



  • Bu alttaki Kore güzelleride Gratise gelmişlerdi.. Üsttekiler Salyangoz maskesi 2 aşamadan oluşuyorlar. Üstte serum resmi olan parçası koparıp içindekinin yarısını cildinize yediriyorsunuz sonra alttaki kısımdan kağıt maskeyi yüzünüze kapatıp 15-20 dakika bekletiyorsunuz. Maskeyi kaldırdıktan sonra kalan serumu yüzünüze yedirip durulamıyorsunuz.Ben aydınlık vermesi için almıştım çok bir etkisini göremedim.

  • Alttaki 2 maske ise Oksijen maskesi olarak geçiyo. 2 kullanımlıklar. Maskeyi kuru ciltinize yayıyorsunuz bir süre sonra o köpürünce ılık su ile masaj yaparak temizliyorsunuz. Bu maskeler sonrası cildimde 4 tane sivilce çıktı. Aylardır Diadermin'le sağladığım istikrar bozuldu :( O yüzden yağlı cildi olanlar uzak dursunlar. 

  • Fiyatları 1.99 du bunların.

  • Merak edenler için iki maskede Adwin adlı bir kore markasına ait. Sitesi için tıktık



Bu yazıyı bayadır taslaklarda bırakmışım umarım keyifle okursunuz ^^




4 yorum:

  1. Eline sağlık, keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
  2. bende bi ara gidip biriktirdiğim parayı oralara bırakmak istiyorum ama :D 2 aydır o gün gelmedi nedense :D geçen ay falan sanırım :D bi gratis e yolum düşüverdi bende bir kaç şey alıvermiştim o kadar işte :D Diadermine nin cilt temizleme ürünleri güzel cidden geçen yazdığın bir yazıda görmüştüm ondan bi alıp deneyim dedim :) yüz temizleme jelini aldım çokta iyi geldi bak bide :D birde o nivea nın bantlarından ben hiç memnun kalmadım be :// bende pek bir işe yaramadılar doğrusu :D ellerine sağlık kuzum sen böyle ürünleri falan yaz tanıt ben gidince direk seçip çıkayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol kuzum öğrenciyken ben sadece temizleme ürünleri ve ojelerden alırdım :( Ama iş dünyasına girince gerekiyor bakım falan :) Cilt tiplerimiz uyuyorsa ne güzel ^^

      Sil