28 Aralık 2012 Cuma

Makyaj Malzemelerinde Geri Dönüşüm #1

Geçen yeni aldığım ürünlere yer açmaya çalışırken ( ruj ve lipbalmlar için organizerim olmadığından) dibine gelmiş bitmek üzere olan nemlendiricilerimi gördüm.

Bende bunların hepsini eritip bir lipbalm yapsam uğraşmasam diyerek; Nivea Velvet Rose,Nivea Fruity Shine,Nivea Strawberry Kiss,Nivea Passion Fruits ve Watsons Magic Lip Balm'ın dibinde kalan acıcık miktardaki lip balmları kürdan yardımı ile annemin mini kepçesine koydum. Sonrasında ocağı açarak kepçeyi bi 15 cm yukarıda tutarak lipbalmlerin eriyip homojenize olmasını sağladım.
Sonrasında nail art refilllerimden birine doldurup 15 dakika buzlukta beklettim. Sonuç olarak kokusu hoşuma giden bi lipbalmım oldu ^^ Birkaç blogger bu dik duran nemlendirici refillerinede doldurup eskisinin aynı şeklinde lipbalm elde etmişler ^^ Sevilir ve istenirse sizle diğer geri dönüşüm ve ev yapımı projelerimi paylaşırım ^^

Malzemeler

  


  • Kullandığınız refill sağlam ise direk fırına sürüp yapabilirsinizde



  • Homojonize olup donduktan sonra böyle oldu^^



  • Kendi markamı oluşturamasamda kişiselleştirmek adına stickerlarımdan birini seçtim ^^



  • Ve kullanıma hazır ^^ 


Asistanım Kozizi'ye tişükkürlerimi sunar çalışmalarımızın devamınıda dilerim ehehe (:

4 yorum:

  1. hehe...çok mantıklı ya...
    denemeye karar verdim bile... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe sende yap kuzum devir tasarruf devri :)

      Sil
  2. allahın emri peygamberin kavli ile diğer pratik bilgileri zatalinizden istiyorum anacım.. ben pek bi hoşlaşıyom böyle şeylerden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe tamamdır yapacaklarımı sıraladım kafamda paylaşıcam yakında hehe ^^

      Sil