27 Aralık 2012 Perşembe

Catherine Arley Online Satışa Başladı

Birkaç aydır bloglarda Catherine Arley'in holografik ojelerini görüyordum.Pudrası her köşe başında satılırken ojelerini bulamamak beni çok üzmüşken pazartesi günü online satışa başladığını öğrendim. Hemde ojelerin fiyatları standart 2 lira ve serileri muhteşem^^

Ben pazartesi akşam EFT talimatı verdim sabah 9 gibi talimatım üzere EFTyapılmıştı. EFT sonrası 10 gibi hazırlanıyor yazıyordu, hazırlanması zaman aldı :) 1 günde kargoda geçti :) Aras kargo yoğunmuş akşam 8.30 da kargo beklemiyordum ama gelince çok sevindim^^ 

Aşağıdaki gibi güzel kolilenmişti. 6 lı küçük oje kutuları altı üstü süngerli, küçük kutuların içindede bölmeler vs var.. Birde Terracota Allık yollamışlar. Normalde hediye promosyonları varmı bilmiyorum ama bikaç bloggerda daha gördüm böyle hediye olayını ^^


İlk sepete attıklarım bu simlilerdi ^^ Simli oje çılgınlığım katlanarak devam ediyo ^^


Tek hayal kırıklığım şu altın sarısı ojenin önündeki pembenin yanında duran koyu pembe olan oje, numarası 88.. Ben onu yıldızlı diye almıştım ama yıldızı çok çok az :( 


Simlilerden en önde görünen 735 i çok sevdim ^^ 735'in arkasındaki siyah renkli simleri gri-holografik olanıda çok sevdim..Siyah oje bende tutkuya dönüyor :)


 Bunlarda abimin sanatsal çalışmaları ^^


Ojeleri temin etmek isterseniz http://www.catherinearley.com/tr ye tıklayıp alışverişe başlayabilirsiniz. 40 ytl üzerine kargo bedava. Aras Kargo ile çalışıyorlar. Ben Havale/EFT seçeneğini kullandım kredi kartı olaylarıda var.

Yeni ve güzel yıllar diliyor bu yıllık oje alışverişimi bitiriyorum :)

13 yorum:

  1. Şimdi twitter'da hızımı alamadığım için buraya yorum yapmak istedim :D
    Bu ojelerden alacağım ama kararsızım neleri alacağım konusunda. Bir de 2 lira ya sitede kendimi kaybetmekten korkuyorum :D
    Hediye olayını her zaman çok sevmişimdir.
    Hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Holografikleri öneririm canım.. Ben beğendim cidden.. Simlileride normal diğer simlilerden farklı bişe yok ama benim rsimde sarı görünenlerin mesela içinde 2 çeşit sim var şerit ve yuvarlak şekilli.. O pembe numarasını verdim içinde yıldız olacak normalde hatta sitedeki resimde yıldızlar biraz daha yoğun görünüyordu ama içinde çok az sim var hatta ben bakınca bu rengi istemedim demiştim yakından bakınca bikaç yıldızı görüp üzüldüm. Belki benimki üretim hatasıdır belki diğerlerinde daha yoğundur bilemiyorum kuzum :(

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle süper. Ürünlerine bayıldım flormar dışında pek kullanamıyorum geneldede golden rose satıldığındanda fm'ı bulması bazen zor olabiliyordu. :) Fiyatları kargo ücreti teslim süresi falanda gayet uygun. Demet'te güvenilir bir sipariş süreci olduğunu onayladığına göre en yakın zamanda siteye girip kredi kartını kötü emellerime alet ediyorum kkk :D Bu arada magnetic ve florasanlı ojelere bayıldım *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlışlık olmasın canım benim aldıklarımda magnetic yok :) Ama holografikleri florasanlı gibi sayabiliriz ^^ Ben EfT yapınca biraz zaman aldı ama kredi kartı ile süreç daha hızlı ilerler. Birde yılbaşından dolayı kargoda çok yoğundu ^^ Umarım seveceğin ojeler alır ve iyi günlerde kullanırsın ^^

      Sil
    2. haha yok biliyorum ben catherine'in siteye direk bi uçuş yaşadımda hemen hızlıca baktım ordan diyorum onları ^^ oje koleksiyonuma baya bi yeni ürün gelecek gibi görünüyor ^^ Hediye ne çıkacak bana onu merak ettim kkk

      Sil
    3. Ben genelde Alfar'ın Elite Terracotta allığını yolladıklarını gördüm.. Başka bloglarda 2 alışveriş daha okudum onlarda benim gibi oje almışlar allık hediye gelmiş ^^ Hediyeyi siteye yazmayıp süpriz yapmaları güzel ^^

      Sil
  4. Vooaahhhh çok güzel gözüküyorlar hayırlısıyla güzel günlerde kullan inşallah ^^ Oje kullanmadığım halde içim gitti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah sanada başka güzellikler nasip etsin Esracım ^^

      Sil
  5. Anamm çoh güzel bunlar, holografikleri beğendim simli oje pek sevmem ama böle bi hoş olanları var:D
    Eye Liner felan beğendi 40 yaparım ben bunu adsadsfda
    savolasın dostum aydınlattın bizi^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sevmezdim eskiden kuzum kahrolasıca Koreliler onuda sevdirdi bir K-pop'u birde simli ojeyi nasıl çat diye sevdim bilmiyorum :) Eyelinerı felan yazda bilgimiz olsun kuzum ben oje dışında bişiy almadım :) İşalla sevrek kullancaaan güzel ojelerin olur kihkih^^

      Sil
    2. Ah ah aynen onlardan göre göre her şey çok doğal gelmeye başladı asdasd
      Sitedeki renkli eyelinerlara göz diktim bakalım alınca mutlaka yazarım canıms :D

      Sil
    3. Tişükkürler sipirmen ^^

      Sil