27 Kasım 2012 Salı

Devil Beside You (惡魔在身邊)



Qiu Yue ortaokul çağlarında babasını kaybetmiş ve azıcık heyhey akıllı annesi tarafından yetiştirilmiştir. Kendi okulundan ortak derste gördüğü ve aynı zamanda okulun basketbol takımı kaptanı olan Yuan Yi'den de çok hoşlanmaktadır. Arkadaşlarınında gazı ile Yuan Yi'ye kallavi bir aşk mektubu dizen Qiu Yue mektubu birgün okul koridorunda tam Yuan Yi yanından geçerken gözlerini kapatıp mektubunu uzatır ama Yuan Yi onu görmeden geçer. Qiu Yue mektubunu okulun azılı şeytanı Ahmon'a uzatmıştır ve artık herşey için çok geçtir.

Buda yetmezmiş gibi dekanın oğlu olan Ahmon ile Qui Yue anne ve babalarının hasebiyle kardeş sıfatı altında buluşmazlar mı seyreyleyin hadiseyi.

Dizi tamamen klişe fakat Kore dizilerinde her senaristin tüm sezon boyunca uğraştığı bir aşk üçgeni yada tek bir intikam hadisesi gibi olayların üzerinden gitmiyor. Senaryo Ahmon'la Qiu Yue'nin aşkını birkaç safhada sınıyor ve mutlu sona erişiyor.

Devil Beside You birazda Tai boku yiyelim ama nereden başlayalım diyenler için ilk adım olarak lanse edilebilir. İzleyin, izlettirin. Lakin dizi sonrası ağzınız açık hoşaf budalası gibi gezmeyin derim :)


Çünkü Ahmon efendi şiir gibi öpüşüp , roman gibi bakıyor yeminle.
Dizinin en büyük kusuru ise Qiu Yue'nin bıyıkları. Evet ulan kızın bıyıkları var! Dizi setlerinde makyöz var evet gizliden epilasyon uzmanıda var sanıyordum ama yokmuş sanırım. Görüntü yönetmeni kör müydü acaba?

Azıcık ucundan bu ikilinin ve hatta dizinin diğer oyuncularında oynadığı Why Why Love'a baktım. Bıyıklarını almışlar.. Sanırım epilasyona bütçe ayırmış yağım kıhkıh ^^ Hatta bunlar set olarak yeni bir senaryo almışlar ki Qiu Yue nin annesi, Qiu Yue ve Ahmon ve Yuan Yi bu dizide hep birlik oynamışlar ^^

Kore dizilerinde öpüşülmeden öpüşmelere inat bu dizide baya bi deep kiss, french kiss dersleri var hatta yetmemiş sevişme sahneside eklemişler.

Son olarak dizi boyunca anladımki Tayvan erkeklerinede şans vermek lazımmış. Yang Ping sen gerçek misin olum ya!



Dizi 20 bölümden oluşuyor. Türkçe çevirisi hatta gömülü altyazılı mp4 ü hepimizin bildiği paylaşım kanallarında var. Dizi esnasında tek sıkıntım şunların isimlerin okunuşları oldu kızın adı mesela Qiu Yue ama Cüi Ye gibi telaffuz ediliyorlar, bazı bölümlerde çevirmen değişmiş ismi farklı yazmış falan :) Sanırım Korece gibi bir miktar Tai dilide öğrenmem lazım sanırım :)




Kısacası tavsiyemdir bir ucundan tutalım ve Tayvan illerindede saz çalalım ^^





6 yorum:

  1. assdasdadsaad Tayvan dizileriyle olan geçmiş günlerim geldi aklıma asdasdasdasd Bu kızın bıyıkları soğuttu ulan bir çok insanı tayvandan :D Neyse ya (: İzleyin izlettirin arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. askdhfksjadhf bir sonraki dizisinde yok.. herkes soğuduysa Ahmona bir adım daha yaklaştım nihahaha

      Sil
  2. Seneler önce izlemiştim gayet eğlenceliydi :) Ama dillerine hala alışabilmiş değilim o_O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kısımda senin gibi bende sorun yaşadım alışmak zaman alacak sanırım.. Ama ilk Kore filmindede baya sorun yaşamıştım :)

      Sil
  3. Mike He'nin olduğu her dizi güzeldir :)Bu diziyi kim bilir kaç kere izledim, her zaman favorim olarak kalacak Tayvan dizilerinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha yeni başladım Tayvan dizilerine bakalım ilk dizim ilk favorim olarak kalacakmı :)

      Sil