9 Ekim 2012 Salı

Alışveriş Günlüğü

Efenim işten çıkıp maaşı alınca bir babaannemin yanına gittim geldim. Gezi baya tassarruflu geçince ertelediğim alışverişlerimi yaptım gidiş ve geliş boyunca :)

Gitmeden evvel aylardır düşündüğüm Rossman ziyaretimi yaptım. Açıkcası çok memnun kaldım. Adını sormayı unuttuğum, Rival De Loop'un makyaj malzemesi standının orda duran çok şeker bir bayan bana yardımda bulundu ve makyaj çantası hediye etti. Ayak üstü bi cilt bakımı makyaj sohbeti yaptım, alışverişime biraz yön verdi kendisi. Ürünleri kullandıkça iyikide öyle yapmış diyorum içimden ^^

Ben aslında Rival De Loop'un peelinglerine bakıcaktım. BB gibi olan kremlerini falan denemekti niyetim. Ama sohbet esnasında cilt tipiminden yola çıkarak bana Diadermin'in aşağıdaki resimde sağda gördüğünüz ''Dengeleyici Yüz Yıkama Jeli'' ni tavsiye etti. Beyaz çay ve Ginseng Özlü. Açıkcası ordaki hanımefendi bana önermese renginden ötürü bakmazdım bile kendisine :) Hanımefendi bana Arındırıcı Peelingi ve nemlendirici ile önerdi ama nemlendirici evde tonla var diye nemlendiricisini almadım. Birdahaki alışverişimde almayı düşünüyorum. Peelingi kumlu =) Okuyunca şaşırmıştım. Diğer kullandığım Peelinglere göre daha çabuk kuruyan , kremsi yapısı daha koyu bir peeling.. Ama sevdim. Peeling sonrası yıkam jelini kullanınca bazı yerlerde hafif bi yanma hissi oldu ama hassas tenli olmama rağmen kızarıklık vs yapmadı. Çenemdeki sivilce sorunu ortadan kalktı, alnımdakini çözüyor şuan diadermine :) Olayın Nivea'nın Garnierin yıkam jelleri ve peelingleri sonrası Diadermine'i daha evvelden denemediğim için pişman oldum.


Bununla beraber kağıt maske almak istedim yine Rival De Loop'unkilerden. Ama kağıt maske biraz daha yaşlı ciltler için dedi oradaki hanımefendi. Bana krem maskelerden önerdi. Henüz maske yapacak fırsatım olmadı, olunca yorumumu eklerim ^^




Bunlar bu ay aldığım ojeler. Makinemin makrosunda sorun olduğundan şeedemedim ama en sağdaki 3 Rival De Loop'un ojelerinden. Beyaz gibi görünenler full sim olan ojeler, Rivalin ojelerindeki minik metel toplarada bayıldım çalkalayıp duruyorum ojeleri hihi ^^ Sağdan 4. Alix Avien ojeyi eski işyerimin ordaki Efe Cosmetik'ten aldım. İsteyene tarif edeyim China Glaze falanda satıyorlar çogzel bi yer ^^ Soldan 2 numaralı ojeyi bizim bi milyoncudan aldım Rapsodi markası. Arada bu markadan alıyorum Simlilerini seviyorum ama sadece bir milyoncularda bulunduğundan sıkıntı oluyo. Soldan 3 ve 4 Orkide markalı bi ojenin. Daha evvel Ay şeklinde simlisini almıştım orkidenin ama ben süremeden kuzenim hacıladı :) Bi milyoncuda bu simlilileri görünce hemen aldım simleri düz şerit ve normal default sim olarak. Güzeller sevdim ^^ Sağdan 5. Pastelin bir ojesi nerden aldım bilmiyorum ama rengine bayıldım. Daha sürmek nasip olmadı :(



Karışık anlatıyorum bunları dün Bim'de gördüm. Flormar'ın fırça setini kullanıyorum normalde, işe girince daha pro fırçalar alıcam ama bu aralar idare etmek için bu bambucukları aldım ^^ Keçi kılıymış. 12.50 TL idi fiyatı. Sanırım satılmıyorlar pek, haftaya fiyatı düşebilir ^^


Yine Bim'de geçen haftalarda reklamını görmüştüm bu fırçalarla beraber gelmiş İnci Tozu ürünleri. İnci Tozunu Missha'nın ürünleri nedeniyle çok duymuştum bi deneyeyim dedim. Nemlendiricisi 8.50 maskeler 2,75 sanırım net hatırlamıyorum. Maskeler kağıt maskelerden. Nemlendirici hafif bir şeftali kokusuna sahip bir nemlendirici.


Buda No.8 Asetonsuz Oje Çıkarıcı Mendik. Gördüğünüz gibi makro şeetmiş ama incecik bişiy. Pambukla kağıt peçete arası bir kağıt, koku çeşitleri vardı ama ben üzümü aldım en katlanılabiliridir diye :) Biraz oje üzerinde bekletip siliyormuşuz. Daha kullanmadım :) 3.50 gibi bişeydi fiyatı :)


Bu altta gördüklerinizide Rossman'a gittiğimde gezdiğim Üsküdar pazarında buldum. Ben Eyeliner kutusunu çok sevdim fırçası güzeldi maksadım fırçasını kullanmaktı. Ama şaşırtıcı derece güzel bi eyelinermış. Kuruması uzun sürmüyor ve kuruduktan sonra makyaj temizleme mendili ile bile çıkarmak baya zor. Hafif bir plastik kokusu var ama oda geçip bitmek üzere. Eyeliner iyi çıkınca aradım taradım orjinal Mac mi anlamaya çalıştım. Ürünü bikaç sitede buldum ama Mac'in sitesinde değil. Bilen gören var söyleyebilir mi :) Ben 5 TL ye aldım :)


Bunlar Efe Cosmeticten aldıklarımdan yine. Markası ''Lafera'' .Testerını deneyip sevmiştim ama aldıklarım öyle olmadı nedense. Pembe bildiğiniz sıvaşıyor dudaklarım hafif çatlaklı olduğundan hiç hoş durmadı sinir etti beni. Turuncusundan hiç behsetmicem :( Aldıktan sonra netten yorumlara baktım kanserojen falan yazanlar olmuş. 7.5 TL bir tanesi. Tavsiye etmiyorum haliyle :(




Lafera hayal kırıklığım sonrası Rival cicilerimle hüsranımı bastırdım :) Rival De Loop'tan iki ruj aldım. Aldığımın ertesi günü nişanda sürdüm kuzenim çok beğendi :) Siyah ambalajlı olanı Rival De Loop 28 Numara. Sanırım Seri adı falan yok klasik yada basic sürekli satılanlardan olabilir. Gri ambalajlı olanıda Rival De Loop Young - 25 Choc Mousse. İkisinide çok sevdim ^^


Rival De Loop'dan aldığım son ürün buydu. Kendisini fırçasından ötürü tercih ettim. Memnunum ve diğer akrabalarınıda alacağım =) 6.95 gibi birşeydi fiyatı :)



Bayadır düzgün bi saç köpüğü arıyordum. Kuaför faciam sonrası kısa saçı şekilde tutmak tam bir eziyet haline gelmişti.Taftı forumlarda çok okumuştum. Ben şimdilik sadece köpüğü aldım, sabitleyici spreyde almam lazımmış ama bunu tek bile kullanınca gayet yeterli. Sertleşme yapıyor ama köpüğü dikkatli sıkmanız lazım çok sıkınca jöle gibi sertleştirebilio. 


Ve yazının son ürünü. Kendileri köye gitmeden evvel ziyaretime gelen bi arkadaşıma gelmişler. Benimde tanıştığım Koreli arkadaşlarımız bu yaz Kore'ye gitmişler dönerkende cosmetic ürünlerinden Danahan'ın Skın Toneri ve Emülsiyonundan getirmişler. Yandaki ambalaj içinde bu şişelerden 5 tane var. Önce Emülsiyon ve Skin Toneri kullanmamızı söylemiş Sema abla. Üstüne güneş kremi falan sürebilirsiniz demiş. İnternetten biraz baktım Kore'deki reklamında güzelliğine hayran kaldığım Lee Da Hee oynamış. Ürünün paket içeriğinde aslında yaşlandırıcı etkilerle alakalı şeyler var benim yaşıma biraz büyük kaçıyormuş, ama yüzümdeki renklenmeleri etkiledi. Diaderminelerle kullandım sevdim. Tek sorunu ambalajdı. Çünkü şişeler çok sert ve içindekiler akıcı değil. Dolapta ters tutup açtığımda bile zar zor ulaşıyorum içindekilere. Bende kullanmadığım bir fırçamı bunlara tahsis ettim daldırıp kullanıyorum. Ulaşabilirseniz tavsiye ediyorum. Ben Kore'ye gidersem gelirken alacaklarım arasına ekledim ehehe ^^





Görüşmek üzere ^^




6 yorum:

  1. bim'den aldığın inci tozlu krem ve maskeden bende aldım..hatta maskeleri her gittiğim bimden topladım bi tanecik bile bırakmadım arkamdan ağlamasınlar diye.. :D
    gerçi henüz kullanma fırsatım olmadı ama kremi bir harika..gidiyorum geliyorum sürüyorum..böyle ışıl ışıl bi cildim oldu ki yeni aldığım nivea setinin bile yüzüne bakmıyorum artık..bim'e gidip 3-5-8-10 tane daha alıp feci stok yapasım var ki o derece.. :D

    YanıtlaSil
  2. ayrıca fırça setini şimdi gördüm..çok beğenmiştim ama hepisini tükettikleri için bulamamış idim ben.. :( şanslıymışsın demetim..
    hepsini güzel günlerde kullanırsın inşallah.. :)

    YanıtlaSil
  3. Kremi birkez kullandım ama sevdim :) Köyde cildim azıcık kurumuştu bu sabah daha yumuşak bi his vardı :) Akşama maskenin birini yapıcam ben :) Fırçalar güzel ama çok mükemmel değilller üzülme o yüzden hihi ^^ Ben bakarım burda kaldıysa sana şeederim Zeynepcim ^^

    YanıtlaSil
  4. sağolasın demetim düşünmen bile yeterli.. :)
    maske hakkındaki düşüncelerini de çiziktiriverirsen çok sevinirim , ben daha kullanamadım ya merak ediyorum.. ^o^

    YanıtlaSil
  5. Ya bu markalar ne enteresan değil mi? Ben Watsonlara bayılıyorum. Aynı yüz yıkama jeli ve nemlendiricisinden var bende de. Fena değil. :)

    YanıtlaSil
  6. Bende Watsons tutkunuyum ama Rossmann da çok güzel kesinlikle tavsiye ederim ^^ Eskiden bende takıntılıydım ama Rossman ve Watsons'ın satış danışmanları arası farkı görünce boşuna takıntı yapmışım dedim ^^ Yıkama jeli ve peelinginden memnunum nemlendiricisini denicem bende :)

    YanıtlaSil