24 Eylül 2012 Pazartesi

톡식 ( Toxic)

Merhabalar!

Bugün size Kore'nin underground rock piyasasından bir grubu elimden geldiğince tanıtacağım. Kore'li arkadaşım Jin ile müzik hakkında konuşurken bana favori şarkılarını yolladı. Favoriler arasında bikaç yeni grup görmüştüm Toxic bunlardan biriydi ve şarkısını hemen indirip telefonuma attıp o derece sevdim.



Grup 2010 yılı civarında kurulmuş. 31 Ekim 2010 'da ilk sahneleri almışlar. 2011 'de M-Net'in Ok-Punk! yayınında ilk tv deneyimlerini elde etmişler. 2012 'de Dream High 2'nin ilk bölümünde konuk olarak yer aldıktan sonra yine aynı yıl Kbs'nin en iyi grup yarışmasında birincilik kazanmışlar.

Ben yazıyı yazarken ilk albümleri çıkmamıştı ama yazıyı taslaklara kaydettiğimin ertesi günü albüm çıktı :) Bende albümüde yazar paylaşırım diyerek bekledim.



Grup iki kişiden oluşuyor. İlgilenenler için daha fazla bilgi için Toxic resmi sitesi; 밴드톡식닷컴, Fan Sayfası; COFFEE SHOP, Fan Topluluğu; LOVESICK, Fan Topluluğu;톡빠닷컴.

Benim dinlediğim ve vurulduğum Jin'in favorisi olan şarkı ile başlayalım ^^


TOXIC - 잠시라도 그대




TOXIC - Hotel California ( Top Band Performansından)




TOXIC -What Am I Supposed To Do( Top Band Performansından)




TOXİC-Get Out


TOXİC-Lonely



Albüm Bilgisi;




Çıkış Tarihi: 2012.10.12
Türü:  Hybrid Rock

Şarkı Listesi
01 Get Out
02 외로워
03 질려!!
04 No More
05 Get Out (Remix)
06 외로워 (Inst.)


İndirmek isteyenler için; Rapidshare, Mediafire linklerine tıklayabilir. Linkler alıntıdır.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder