29 Ağustos 2012 Çarşamba

Vergi Dairesindeki Çocuk

Ve bir yalanla başladı herşey
Embesil bir patronum varsa suç bende mi?
Rüzgarlı bir günde yalnızdık ikimizde
Gönül isterdiki ssklı olsaydım bende
İlgiyle bakan gözlerinden gözlerimi kaçırmazdım elkide

Dün gibiydi ilk buraya gelişin
Aptal ofisin bina girişinden girip beni korkulara gark edişin
İkinci girişimizi bile öğrendin
Ramak kalmıştı tanışmamıza
Eğer patronum beni çalışan olarak beyan etseydi
Senin adını bilmiyorken ben belkide sen adımı bilirdin
İbne patronum yüzünden adımıda öğrenemedin
Nasıl olurdu akşam faceden beni ekleseydin
Dizlerimin bağı çözülür bir iki dakka kabul edemezdim
En gerizekalı patron benimkisi
Karşılıklı hissiyatımızı çekemedi
İbnelik etti ssklı etmedi beni

Çok güzel olacaktı yada ben senin adını bilseydim
Ozaman patrona böyle küfür etmezdim
Ciddi ciddi düşünüyorumda
Ufukta bir aşk olur muydu
Koca kafalı patronum beni ssklı etseydi

19 yorum:

  1. Ahahaha :D Bayıldımmm,bayıldımmm, bayıldım. :) Bu ne kaderdir, bu ne ibne patrondur, bu ne hoş bir şiirdir. Oturup vergi dairesindeki çocukla tanışabilin diye dua edeceğim şimdi :D Ne diye tanıttı seni patron?

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu kadar büyük bu kadar romantik bir aşk karşısında kelimeler anlamsız kalıyor. Hele yazdığın şiir edebiyat klasiklerine girmeye aday :)) Bu aşkın sonunda neler olacak heyecanla bekliyorum :P

    YanıtlaSil
  4. @Glikoza efenim patron beni yardımcı diye tanıttı.. Bugün geldiğinde patronum yoktu gözlerimin içine baktığında ssksız olduğumu anlamıştır umarım.. Çok utandııım çoook :D

    YanıtlaSil
  5. @Joey Potter La Feacığım bu hafta ziyarete gelecekler ama üstüne basarak benim görev bölgem değişti arkadaş cuma yada pazartesi gelir dedi. Bende nezaman gelir dediğimde saatlerimiz hiç belli olmuyor bende gelsem net saat söyleyemem dedi.. Kulağımda hala'' Görev bölgem değişti'' sözü yankılanıyor T_T

    YanıtlaSil
  6. Yardımcı demek :/ Patron patron diye yakasına yapışmalı bu adamın :D Gitti mi şimdi çocuk, bu aşk başlamadan mı bitecek? İnsan sorar çocuğun adını nasıl hitap ediyorsun gelince yahu :D

    YanıtlaSil
  7. @Glikoza Gitti gitti zaten 3 dakika 23 saniye ancak durdu. Hitap edecek durum olmadı ühüüü T_T

    YanıtlaSil
  8. yazık olmuş amaaaaa gençleri rahat bırakmalı aaaaa tez zamanda kavuşa sevgi pıtırcığı olunaaa amin :)

    YanıtlaSil
  9. @tarih84 Amiiiin iman gücüyle oldurcaz galiba hihihi

    YanıtlaSil
  10. ahahah benim kütüphanedeki kız şiirimi gölgede bırakır bak bu :D

    bloggerlar olarak yeni bi şiir akımı dahi başlatabiliriz, inanıyorum ben buna!!!



    İbnelik etti ssklı etmedi beni

    YanıtlaSil
  11. @googhan Sağolun üstad sizden böyle fevkalede güzel yorumlar almak ilham verici. ^^

    YanıtlaSil
  12. şu an patronuna çok sinirlendim beybi... keşke çocuğun adını öğrenebilseydin

    YanıtlaSil
  13. @Cinnet İman gücüyle çocuğu geri getircez patronun köküne kibrit suyu dökücez inanıyorum size hehe :)

    YanıtlaSil
  14. iyi güldüm ya...
    patronuna bu kadar içten söven bir sen varsın sanırım...
    merak ettim ama şu çocuğu...
    inş. birşeyler olur da biz de öğreniriz adını...
    fighting... ^^

    YanıtlaSil
  15. @İnatcikiz Şuan ofisi temizliyordumki mail geldi.. Düşün şimdi ben sövmeyeyimde kim sövsün temizlik bende yemek bende proje bende sekreterlik bende oo 4 maaş vermesi lazım bana her işe koşuyorum :)

    YanıtlaSil
  16. olum bunu Posta'ya yollayalım lağn dskjhsfsd yeminlen fenomen olur önünü alamayız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internetten yollayabiliyokmu kdfnkjsdfg

      Sil
    2. peteteyle yolla nolcak sdfjhsg

      Sil
    3. Vesikalık olarak da koreli bi hallyunun selcasını yollarık kjdhfgkjhdfg

      Sil