29 Ağustos 2012 Çarşamba

İyiki Doğdun Yasemiiiin

Ağustos ayı Menopoz Ergen ayı efenim :) Bugünde baş delimiz Yasemin nam-ı değer ShinN_Min'in doğum günü. Cadı'nın Kore çapında kutlanan doğum günü sonrası Yesung eniştemiz doğum günü için adamlarını dağıtarak tüm oppalara ayağını denk alın çocuğunuzu keserim şeklinde göz dağı verince Yaseminin doğum günü Yesung çapında kutlandı ^^ Bizde Ergen Menopoz oluşumu olarak Yasemine güzel yaşlar diliyor Yesung oppadan izinli girdiğimiz bu postta eniştemizin resimleri ile Yasemine nice güzel yaşlar diyoruz ^^



 Kaynana ve kaynatısından gelen bu samimi poz ile Yasminimize mutlu yuvasında güzel güzel seneler diliyoruuz ^^

Kazan kaçağı Minekibu'nun hediyesi videomuzuda unutmayalım ^^

6 yorum:

  1. henüz tanışmıyoruz ama iyiki doğmuşsun shin min...
    sevdiklerinle beraber nice mutlu senelereee... ^o^

    YanıtlaSil
  2. @fndk Senide twittera alalım Zeynep :) Böylece Yasminlede tanışırsın ^^

    YanıtlaSil
  3. Çok duygulandım çok, beni düşünmen bile yeter, ayrıca hızına hayran kaldım…Teşekkür ediyorum….Menopoz ergenlerin sanırım en küçüğü olarak yeni bir yaşa daha girdim ama henüz çok ergenim yok…Lütfen ona göre davranın…Cadı’nın doğum günü Kore çapında kutlandı ama benim ki…Valla kıskandım şimdi Lan mal Yesung ben pastayı beğenmedim yenisi yaptır ya da kendin yap meyveli olsun ayrıca yanındaki elemanlardan kurtul…Toplu kutlamaya karşıyım…Anangilleride evlerine gönderelim çok düşünceliler ama ben kalabalığı sevmiyorum biliyorsun…Doğum günüm olsa da çekemem kusura bakmasınlar artık…
    Demet çok teşekkür ederim…Ne desem bilmiyorum,beni güldürdün mutlu ettin…Daha ne yapacaksın lan iyi ki varsın saol….

    YanıtlaSil
  4. @ShiNn_Min Ağustos ergenleri- Ağustos böcekleri gibiyiz :) İş yüzünden yaşadığım gerizekalı stres ve üzüntü durumu olmasa dahada hızlı ve erken davranacaktım ama :( Yesunga gelince üzme çocuğu :) Kihkih eniştemize zulmetmee :)

    Sende iyiki varsın kuzum ^^

    YanıtlaSil
  5. Hiç önemli değil, düşünmen yeter…Ve Yesung ve üzmek mi hiç sanmıyorum daha ne yapacağım onun için … O beni üzmesin sorun kalmaz her şey onun eylemleri yüzünden oluyor…Durduk yere olay çıkarmıyorum ben…Yani hakkediyorsa her şeyi de yaparım o kadar haddini bilsin…

    YanıtlaSil
  6. @ShiNn_Min hadi bakalım ozaman! İdolumsunuz YY Couple :)

    YanıtlaSil