25 Ağustos 2012 Cumartesi

İyiki Doğdun Cadım^^



Buuuuugüüüüünnn bayraaaaaaam erkeeeen kalkııııııın cadıııılaaar  :) Giyeliiiiim en uzun takkeleriiiiiiii elimiiiiiizde taze iksir şişeeeeesiiii üzmeyelim bugün kazandipleriiiniiiii 

Yurt çapında büyük yankı uyandıran Cadı 'nın Kutlu Doğum haftası Kore'dede sevinçle karşılandı. Biriciklerimizde kutlayarak bize fotoğrafladılar :) Bendende iletmek düştü :)

İlk foto Leetuk ve Eunhyuk'dan.. Cadıya sevgilerini ilettiler ^^ Bu el hareketi ile 5 kere dünyaya gelsem yinede 1 numaram sensin demeye çalışmışlar ^^


Efenim ikinci fotomuz Minho'dan.. Kendisi pasta ile öpücüğünü yollayarak temiz hislerini ifade etmeye çalışmış.. Ee artık cadı tek yersin bu pastayı ^^


Herkesin pasta ile fotoğraf çekindiğini gören Junki ise en büyük pasta benimkidir. Hemde Düğün pastası gibi çaktınızmı köftehorlar diyerek bu duduşlu fotosunu yolladı ve geçen yılda askerde olmama rağmen postalımla silahımla sınırda nöbette bile kutladım siz kimsiniz ulan diyede ekliyor ^^

Seungi Gi'de favorimsin Cadı notunu ekleyerek objectiflerimize poz verdi^^


 Boy Friends grubundan İkiz Jo kardeşlerde Cadımıza nice mutlu yaşlar diyerek '' Nuunaa bizi destekle lütfen'' diye not yolladılar.. Artık gerisi cadıya kaldı ^^


Siwon Leetuk ve Eunhyuk'a çaktırmadan kendisi birşeyler hazırlamak istemiş umarım grupta ufak çaplı bir kıskançlık krizi çıkmaz ^^



Efenim Yoon'cuğum Çin'den yeni döndü döner dönmezde ayağının tozu ile pasta derdine düştü.. Lakin işgüzar pastanesi tutmuşta Yoon'un resmini koymuş pastaya herhalde pasta bana sanmış:) Cadı ben Yoon'un ağzını yüzünü sıyırırım pastadan sen dert etme ^^


Beast'den Jun Hyung 'da karizma bir poz vererek cadıyı etkileme sanatına giriş a-100 numaralı dersimizin sınavına girdi bakalım notu 100 üzerinden kaç olacak? Cadı?


Ah ahh Sukie bu dururmu yapıştırmış fotoyu yetmemiş kanat takmışta pastayı elleriyle getirmiş notunuda resmine iliştirmiş ^^ Fazla söze ne hacet ^^



Birdahaki Cadı Kutlu doğum haftasında görüşmek üzere diyor Cadımızı pastayı yemek üzere buraya davet ediyorum :) Bu arada Dan'in fotolarını paylaşamıyorum süpriz yapacakmış özelmiş falan fişman şeetmiyim dedim hihih 

Ve Doğum Günü Festivalimiz kapsamında Kazana Kaçak giren stajyer cadımız Mineekiibu'nun yazısı içinde tıklıyoruz

Öptüm Kazandipleriii



7 yorum:

  1. Sevgili Demet Hanım kalbiniz kadar renkli bu doğum günü postunu yazdığınız için öncelikle teşekkürlerimi bildiririm. Ancak belirtmek isterim ki Leeteuk beylerin kutlama kısmı tamamiyle 24 Ağustos doğumlu olan Z Cadımız fndk içindir kendisiyle hiç bir muhabbetimiz olmamıştır, olmayacaktır, olamaz!

    Bu güzel gün için emek harcayıp iyi dileklerinle burayı ve kazanı süslediğiniz için siz iki cadıya binlerce teşekkür ederim hatta ahanda kocaman öptüm :*

    Sizi sebiyoree <3

    YanıtlaSil
  2. Leetuk tek değil sonuçta.. Cadılar doğum günü haftasını beraber kutlamışlardır ^^

    Bizde sizi sebiyoree <3

    YanıtlaSil
  3. yanlışlıkla bloga dalış yapıp girdiğim bu postu görmemiş gibi davranıcam..haberiniz olsun.. :D

    ben hiçbişi görmeeedimm...(desem de bittin sen ohyoonjoo :D)

    bu arada junsumu,sujumu ve junkimi çok zor olsa da görmemezlikten gelmeye çalışarak çok güzel bi yazı olmuş diyorum..:D
    ellerine sağlık demetim.. ^o^


    YanıtlaSil
  4. Ya aslında burda cadıdan bahsediyoruz hangi cadı onu demiyoruz yani istediğiniz şekilde paylaşın bu adamları Yoon'cuğuma dokunmadan dilediğinizi yapın hihih

    YanıtlaSil
  5. @fndk Kuzu ama ben gerekli açıklamayı yapmamış mıyım? yapmışım değil mi hem askerdeyken arkasını dönmeden bırakıp kaçan sen değil miydin Junki'yi (Hala saçlarının kısa olmasının bana verdiği yetkiye dayanarak ve o inançla yazdım bunu) İtukunu sana hediye yaptım ulen suju ile tek ağım kyu Evil'ıdır oda sesi içün konuşturma beni :D Öpüyorum teee buralardan lokumum ^^

    YanıtlaSil
  6. demetim yoon dediğin kim adını bile bilmediğime göre rahat olabilirsin canım benden yana..ama ohyoonjoo'dan uzak tut bak demedi deme..ben hala elinden alamıyorum bebelerimi.. @_@

    ohyoonjoo gözlerimi kıstım sana bakıyorum...

    hala bakıyorum...


    bakmaya devam ediyorum... :D

    YanıtlaSil
  7. Yoon'cuğuma sarkan çok nadir çıkıyor ya :) Benimkisi keşfedilmemiş ada gibi :)

    YanıtlaSil