29 Mayıs 2012 Salı

不能說的秘密(Secret)-Sır ve Jay Chou









Malumunuz geçenlerde teknik geziye gittim. Yolda İnci'yle izleriz diye 2 anime bir film attım tablete. 26 Bölümlük Strawberry Panic!'i izlemeyi planlıyorduk hatta lakin ilk bölümü izlediğimizde benim Shouju yerine Shouju Ai türü bir anime indirdiğimi anladık ve olayı burda kapattık ^^ (Shouju: Kızlara hitap eden kız-erkek aşkını konu alan türler, Shouju Ai: İki kızın birbirine olan aşkını inceleyen türler) Anlıcanız  az daha köte geliyorduk kızlar birbirinin saçının tarıyo çok güzelsin falan diyo dedik ne oldu :) Gezinin ikinci akşamı anime sever bir beyle paylaştık bana yollayın dedi ahaha ^^



Neyse animeyi kapattık diğer Anime Kurenai'yı açtık ondada codec sorunu olmuşmuş ses var görüntü yok son çare olarak Taiwan yapımı Secret'ı açtık.İyikide açmışız çok güzel bir filmdi gelen geçen bize baktı bölmeyin diye çemkire çemkire izledik :)




Kısa bir özet geçmek gerekirse; Jay piyano çalmada yetenekli genç bir lise öğrencisidir. Yeteneklerini geliştirmek adına müzik eğitimi veren eski bir liseye kaydolur. Burada piyano çalarken Rain adında bir kızla tanışır. Kısa zamanda çok vakit geçirmeye ve beraber piyano aşklarını ölümsüzleştirmeye başlarlar. Bukadar söylüyorum çünkü bundan gayrı ne söylesem spoiler olur.



Filmin sonbahar tadında renk skalası kasvetli yapısının aksine çok eğlenceli sahneleri var. Hatta okadarki üşenmeyip sizin için kestip ve youtube kanalıma yükledim. Bundan sonra böyle sevdiklerimi unutmamak adına ekleyeceğim Youtube'dan arkadaş olmak için buraya tıklayabilirsiniz.



Gelelim Secret'tan sevdiğim iki sahneye :)

~1~


~2~



Filmin senaryosunu yazan yöneten ve başrolunu oynayan kişi Jay Chou. Geleneksel Taiwan ve Çin müziğini birleştirdiği güzel rap ve hiphop şarkıları var. Kendisine ikinci bir Wang Lee Hom vakasıda diyebilirsiniz çünkü hem piyano,hem çello,hem gitar,hem keman çalıyormuş kendisi. Çok filmi ve dizisi var hatta Hollywood görmüş kendisi :) Artı ülkesi Taiwan'da en zengin aktör&müzisyen olarak ünlüymüşte :)

Birkaç şarkısını paylaşayım indirmek isteyenler uğraşmalı Sony Müzik link sildirmede çok iyi :)

Jay Chou -My Territory 




Jay Chou -Tong Yi Zhong Diao Diao



Jay Chou-Ben CaO Gang Mu



Jay Chou-Dragon Rider



Bukadar video sonrası Mandarin'in kulağımı tırmalama seviyesinden çekilebilir seviyesine erişti. Hatta öğrensem mi diyorum dünyada en çok konuşulan dil neticede :)



4 yorum:

  1. Çok güzel bir post olmuş ben sadece kore değil dünyaya açıldım artık film dizi müzik konusunda :))
    Anime izleyemediğinize de çok üzüldüm ben daha yeni yeni izlemeye çalışıyorum o kadar güzel animler var ki önerilerini bekliyorum efenim :)))

    YanıtlaSil
  2. Anime engin bir deniz :) Bende olduğunca izlemeye çalışıyorum beğendiklerimide yazıyorum elimden geldiğince :) Tavsiye için herzaman sorabilirsinn ^^

    YanıtlaSil
  3. Açıkcası bu film hakkında yazı yazmak biraz zordur bilirim bi yerini söylesen zaten tüm sihri kaçıyor e söylemeyince de millet filmi anlamıyor :D
    Süperdi diyemem bu film için ama izlenmesi gerek filmlerden biriydi, ben sevdim.Sırf o piyano sahneleri için bilem izlenir :P Jay'ide kesmek cabası :P

    YanıtlaSil
  4. Cidden :) Jay farkı :) O yüzden videoları kendim kestim bizzat ^^

    YanıtlaSil